Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Sjal

Idag har jag tillbringat dagen på Mariagårdens julmarknad. Fick med mig lite saker hem som jag tänkte visa imorgon.


Nu har jag testat att sticka den typ av sjal som jag visade i fredags. Har tom hunnit med en till som är lite smalare än den här. Riktigt nöjd blev jag. Sjalen är som en stor ring som jag virar runt halsen.

Ha det gott!

Kram Tesa

-SKAPAT | |
#1 - - Bic:

Du har många talanger, sjalen är jätte snygg och bästa färgen.

#2 - - snojbi:

WOW den var ju riktigt snygg

#3 - - Anna-Karin:

Hej!

Jag har aldrig kommenterat på din sida förut men jag är en flitig läsare :-)

Vilken otroligt fin sjal du gjort !!

Du tar inte upp beställningar på dom eller..?

Ha en trevlig dag.

// Anna-Karin

#4 - - Fröken paj:

Snygga sjalar! Har du mönster som du kan/vill dela med dig av? Ha det gott!