Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Sytt var det här

(null)
Det blev ett gäng bilder på det jag sytt den närmaste månaden. Det var kul att damma av symaskinen, göra rent den och olja maskineriet för att sen testa lite olika projekt :) Detta är en näsdukshållare.
(null)
Necessär och näsdukshållare.
(null)
Framsidan på ett hörlursfodral...
(null)
...baksidan.
(null)
Necessär
(null)
Hörlursfodral
(null)
Näsdukshållare
(null)
Hela setet!
(null)
Pennfodral med gummiband så att fodralet sitter fast på anteckningsboken.
(null)

(null)
Förvaring av en bordstablett.
(null)
Necessär av en bordstablett.
(null)En present till en kär vän. Här använde jag tygvinyl och skar ut namnet med min Scan n Cut.

Kram Tesa
-SKAPAT, SYTT, ScanNCut, TYGTRANSFER | |
#1 - - Sanja:

Pennskrinet med gummiband <3 Är det något man kan få tag på någonstans? Säljer du? Har letat efter precis ett sånt i flera år men aldrig hittat ett jag tyckt om.

Svar: Hej! Använder knappt min blogg så därav har jag missat din kommentar. Sorry! Jag säljer tyvärr inte dessa utan har enbart sytt det till privat behov. Gott Nytt År!
Therese Welin