Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Härligt väder och te-väska

Vi bor inte långt ifrån Vänern och tog oss en tur ner till vattnet för att njuta lite.



Stora S och hennes kompis S.



Häromdagen pysslade jag ihop en väska,  när jag var klar fick det bli en te förvaring.
Asken är uppbyggd på samma sätt som den här, fast jag använde ett helt cardstock och andra mått.


Papper från Maja Design
Fjärilspunch MS
Textstämpeln från Prickiform.


Min lilla roller, beskrivning finns här



Idag har 5 beställningar ramlat in, det märks att det är tid för konfirmation, examen och bröllop.
Jag har levererat 6 alster idag. Bilder kommer snart.

Må så gott!!

Varmaste kramar

-ASKAR & PÅSAR | |
#1 - - Carro/camile:

Åh vad härligt med vatten!



Vilken underbar skapelse! Gillar rollerń!

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll!

Kramelikram!

#2 - - Heléne:

Ja, visst är det Puma som hälsar på, mysigt! Jösses vilken duktig tjej, ni har samlat många talanger i familjen :)

#3 - - Lotta:

Vilken fin ask - användbar!

Som vanligt är du full av inspiration.

Har själv gjort ytterligare ett boxkort efter inspiration från - DIG!

Tack Tesa för du delar med dig så mycket.

Kramar

#4 - - TiVa:

Hej! Har varit här i din blogg och snokat förut och gillat det jag sett. Hittade nämligen dig sparad bland favoriter i en mapp kallad scrapbloggar och gissa om jag blev glad för det när jag fann den här jättesöta te-asken då!? :) Tack för inspirationen!