Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Rollern

TUSEN TACK FÖR ERA SÖTA RARA VÄRMANDE KOMMENTARER!!

Kom hem från scrapträffen för en stund sen och såg att några efterfrågat hur jag gjort rollern.

Tada!!
 Den rosa cardstocken fäste jag med en gluedot på den plastade ståltråden.
Rullade upp den några varv och fäste med lim. Lämnade en lagom bit utrullad så jag fick plats att stämpla på den.
Ståltråden har jag böjt till som ett skaft.
Den svarta cardstocken som ska föreställa ett handtag sitter fast på samma sätt som den rosa.






Ha det gott och glömt inte att - Fånga dagen!

Kram
-SKAPAT | |
#1 - - mia.t:

Det var jätteläckert med rollern, hoppas det är ok att göra en sådan vid tillfälle...



Kram Mia

#2 - - Elin [Asksvart]:

Tack själv för att du tog dig tid att titta in hos mig och tog dig tid att lämna en kommentar.

Och tack för tipset med rollern...

#3 - - Eva Bergman:

Du gör så fina saker. Jag blir så inspererad.

Snällt att du delar med dig.

Nvh Eva

#4 - - Åsa/asamia:

Vilken läcker roller, smart idé!

#5 - - Mien:

Å vad bra med en beskrivning, den antecknas och sätts in i idéboken.

Nu ska man bara hittat plastad ståltråd då....

#6 - - Lotta:

Vilken läcker roller.



Har en sak jag vill ge dig i min blogg, för att du är så inspirerande. :-)

#7 - - VeronikaP:

Jag satt och tittade på din roller och funderade på var du hade köpt den... :-)

Du är en idéspruta som går på högvarv!! Härligt!!

applåderar

#8 - - Linda:

Gud vad du är kreativ!

Att komma på tanken att göra sina egen rollen, det

är ju underbart! :) Otroligt fint det blev, tänk

vilken underbar gå bort present det skulle vara,

jag tror jag måste testa själv. Tack för allt fint

du delar med dig av, du är så otroligt duktig!

Kram

#9 - - Michaela:

Men jösses va´ snyggt! Rolig ide´ med rollern. Tack för inspirationen! Kjam...

#10 - - Diana/Sayurii:

Häftigt!! Man måste kunna använda ett gem som handtag också väl? Skitcoolt, du har så många roliga idéer!

#11 - - Monica =):

Hej du!!



Hittade din blogg via Prickiform. Vilka kul idéer du bjuder på!!!

Nu tänker jag kolla runt lite hos dej och beundra =)

#12 - - Carola:

Så läckert!! Detta tåls att sparas!