Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Mer julkort och en vinst


Dessa söta pepparkaksflickor har Erika på IKOS Design ritat till mig. Textstämpeln kommer från Stämpelkällan.









Detta paket hämtade jag idag. Det var vinsten fr Sv. Scrapbookings födelsedags CC sponsrat av Svarta Malin Scrapbooking. 15 st mönstrade papper från Echo Park´s nya serie Season´s Greetings tillsammans med ett stickersark och stämplar. Gissa om jag blev glad:)

Nu ska jag klappa lite på mina nya papper innan jag sätter saxen i dom. Och på tal om sax...glöm inte min blogcandy på Tesatipsar där du kan vinna en superbra sax.

Tjingeling.

Kram

-KORT | |
#1 - - Ulrika:

Vilka läckra kort! ... roligt att se ett stämpelmotiv som ger två så olika resultat ...

#2 - - petraso:

underbart söt kort och vilken vinst!!!!

#3 - - Åsa/asamia:

Å så söta kort, med söta stämplar!!

#4 - - Brittis:

Grattis till vinsten! Vilket underbart rödprickigt papper!! Kram Brittis

#5 - - Pysselfröken:

Jättefina kort och vilken snygg färgläggning! Grattis till den fina vinsten. Nu väntar jag spänt på att få se din toarullesdekoration.

Kram

#6 - - petraso:

Jepp tesa jag vann;) men någon vinst har inte syns till.. hängde inte med vem man skull få vinst ifrån... men du har fått gryme snygga vinsten!!!!

#7 - - Zima:

Vilka härliga kort! Söt stämpel oxå. Grattis till din vinst - ser ut att vara mycket fint i det där vinstpaketet.