Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Tag till en flaska vin

I onsdags var vi bortbjudna till C & K. Vi grillade och drack gott.
Jag gjorde en tag som jag hängde runt vinflaskan som de fick av oss.







Jag fortsätter och snora och hosta och det är så varmt åt mig just nu. Tillbringar tiden i soffan under fläkten;)
Stortjejen har tillbringat dagen med sin moster nere vid stranden på Bomstad. Sambon var och köpte en lite större pool som vi nu har fyllt upp. Lilltjejen trivs som fisken i vattnet. Just nu ligger hon och flyter på en madrass i poolen.

Ha det gott!

Kram


-KORT | |
#1 - - Brittis:

Inget kul i värmen att vara förkyld heller.....bara febern släpper ska du se att du mår bättre.

Men vila är bra....Kramen Brittis

#2 - - Brittis:

Glömde ju...taggen är jättefin!!! Jag har tagit ut den som du gjort mall till förut och satt på en whiskeyflaska till tomas...Roligt!/Brittis

#3 - - Pillan:

Jätteläcker tag!!

/Pillan

#4 - - annkan:

Tack! :-)



Men du, wow vilken underbar tag du gjort här då!!

Den gillar jag massor.



Hoppas du blir frisk snart.

Krya på dig.♥

Kram.

#5 - - essmo:

Oj vilken läcker tag! Gillar massor! =)

kram K.

#6 - - Annica:

Tack för dina fina ord i min blogg! Jag hittar ofta inspiration i din blogg. Första gången var det nog för några år sen när du gjorde små tetraförpackningar.

Så tack igen för all inspiration!

KRAM!

#7 - - Susanne / CountryScrap:

Hej! Gu så mycket fint du gör!! Maila mig gärna med mer exakt vad du skulle vilja ha från mftstamps ;)



Kram

Susanne

#8 - - Anette:

Jättefint!

#9 - - Mia:

Men WOW - vilken urläcker tag!!! Kram!