Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Quilling


Testade tekniken quilling för några dagar sen.
Blev så inspirerad i julas att testa efter att ha sett Yulia som ligger bakom KappAhls julkampanj.
Hon är ju helt grym.....lång väg dit. Men jag blev iaf ganska nöjd.
Ser ni vad det är för ord? ;)


Idag har här storstädats medan alla varit borta. Stora tjejen på musikal och lilltjejen hos en kompis.
Nu sitter jag här helt utmattad efter många timmars fejande. Men rent är det iaf ;) Imorgon kväll ska jag iväg till Mariagården igen på lite pyssel.

Ha det gott och tack för att du kikade in.
Kram

-SKAPAT | |
#1 - - Anonym:

Superfint och romantiskt ju!

#2 - - Ciza Patricia:

Wow! Det var nog det vackraste LOVE jag någonsin sett! Kanonfint!



Kram

#3 - - Anna:

Alltid lika förstummad när jag kikar in här!

#4 - - Angelica:

Du är duktig du! Önskar jag hade lite mer tid att sitta ner och pyssla... men snart är det Karlstad!

#5 - - annickan:

Hej hej! Superfin quilling!Och visst ser man vad det står...=) Det har faktiskt jag oxå provat på lite grann...tycker det var roligt...och Panduro har tydligen fått hem redskap till quilling...och pennskrinet var ju kanon det med! Kanske jag måste prova på jag oxå :)Ha det gott! kram kram

#6 - - Petra/Paradise:

Vilket bedårande kort!

Kan inte varit lätt att limma fast dessa? :)



När jag var liten..säg..ca..8-10år kanske? (ca 20 år sedan) Så var jag och min familj i Holland på semester.

Vi bodde inneboende hos ett äldre par som rökte cigarr inomhus kommer jag ihåg ;)

Tanten höll på med Quilling! Hon gjorde stora tavlor med landskap av dessa pappersremsor, blommor och fjärilar!

Hon skickade med mig mängder med remsor och verktyg hem till Sverige kommer jag ihåg.

Så tänk, denna hobby har funnits ett tag!

Men roligt att det nåt Sverige, lite mer på allvar :)



KRAAAAAM

#7 - - MalinZ:

Hennes hemsida är fantastisk. Har du kollat in den? Fick länken av dagispersonalen för nått år sedan. Jättefin tavla, men hur lyckades du med limningen?

#8 - - L8:

Är det verkligen ditt första försök?? Jag är grymt imponerad!! Respekt!

Gillar tekannan ovanför också. Den blir det nog att testa en sådan när lite extra tid dyker upp :)

Kramis