Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Minialbum av kuvert

Svensk Scrapbooking är månadens utmaning att skapa ett minialbum. Jag har nu äntligen gjort klart ett album av gamla kuvert som jag påbörjade i september.


På framsidan hänger min namnskylt från träffen i oktober.
Jag har fyllt albumet med olika tekniker.
Fann inspirationen hos Follow the paper trail som gör helt underbara album.
Sök på namnet på Youtube och kika igenom hennes filmer.



Drar man i knappen så åker det ut flikar upptill och nertill. Se bild nedan.










På varje sida i albumet finns det fickor som jag fyllt med olika tags.


******************************************

I lördags var jag på pyssel med några goa tjejer.
Återkommer med bilder på det som skapades.

Ha det gott!!

Sänder några värmande kramar.......brrrrrr vad kallt det är nu.

-ASKAR & PÅSAR | |
#1 - - Mikaela:

helt underbar. vintage - fåglar och fjärilar - vackert klädda damer... det kan ju bara inte blir fel :D



Follow the paper trail filmerna följes varmt härifrån!

#2 - - Lotta:

Ojojoj!!

Vilket underbart album. Så mycket detaljer att jag inte har tittat färdigt, fastän jag tycker att jag kollat alla bilder flera gånger om.



Tack för all inspiration du delar med dig av!

#3 - - L8:

Såååå läckert!! Kan inte se mig mätt på alla detaljer. Utdragsfunktioner, små gömmor, större gömmor m.m. m.m. Önskar man kunde förstora upp bilderna så man kan se varenda liten välarbetad detalj!!

Sänder några varma kramar tillbaka från ett rysligt kallt Skåneland

#4 - - Petra/Paradise:

NÄMEN! Hur tufft var inte detta!? Och vilket jobb sen!



Superläckert med massor av detaljer att upptäcka! :D



Toppen vännen!!!!! Jättefint!!



STOR KRAM Petra

#5 - - Anna Smid:

Så vackert!

#6 - - Annickan:

Hej hej...Men vilket underbart album!!! Och så detaljrikt...vilket jobb du har lagt ner! =) Outstanding!Jösses...jag älskar verkligen album av olika slag...och det här är verkligen superfint!Hur i hela friden har du satt ihop kuverten? Ha det gott i kylan, kram kram

#7 - - Ellis:

Underbart album och en massa fina detaljer, ser helt suveränt ut! =)

Kram Elenor