Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Pyssel

Attans att det inte gick vägen för killarna i bronsmatchen:(. För egen del kan jag berätta att vi vunnit vår serie och är nu klara för slutspel den 8/3:)

Idag har det pysslats hela dagen. Tjejerna var borta hos kompisar från 12-17 och då passade jag på att smyga upp i skaparstudion. Har hunnit med 5 st DT alster, men de får jag tyvärr inte visa er riktigt än. De nya stämplarna från PRICKIFORM är alldeles underbara. Känns lite extra kul att jag tipsat om några texter som nu också blivit stämplar:)

Jag har även hunnit dekorera ett ägg mitt i guldyran. Och just guldband fick pryda ägget.
Parfymflaskan och de små hylsorna har tillhört min mormor. Jag pillade alltid på dessa när jag var hemma hos henne som liten flicka, så till slut fick jag dem av henne. I hylsorna fanns det ett läppstift och en mindre parfymflaska. De har alltid haft sin plats i badrummen på alla de ställen jag bott på, så än idag.
Märkte i morse att den ena hylsan var borta och fann den till slut gömd i min lilltjejs dockskåp:) Undrar om hon är lika förtjust i dessa som jag är (och var som liten flicka)?




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Utlottning


Klicka på bilden för att läsa mer. Pågår tom 2/3.

Nu drar sportlovet igår här. Jag är ledig torsdag och fredag, ska bli skönt. Nästa helg är det äntligen dax för
Svensk Scrapbookings mässa och träff. Längtar verkligen. I fredags fick jag låna hem syrrans verktygsvagn från CO. Ska testa om jag får ner allt jag tänkt mig;)

Ha en bra start på veckan.

Kram

-ALTRAT | |
#1 - - Sofia:

Hallå där!



Ska delvis vara med på träffen men kommer även stå i Mazzarins monter. Det är ju första mässan & första träffen för mig. Det ska bli såååååå spännande! Du är med på kvällen också va!?!



Kram!

#2 - - Annickan:

Värsta tjusiga ägget! Åh vad guldigt å fint =) Och grattis till slutspelet! När får vi se Tesa i OS-final?? Tack för tittar å snälla ord hos mig! Kram kram