Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Mitt stora betongblad & inköp

Det fungerade finfint med mitt stora blad, det höll!! Tack för tipset om hönsnät som jag fick. Ska tänka på det nästa gång jag gjuter så stora saker.
På bilden syns det första bladet jag gjorde, och då kändes det stort :) Det "lilla" bladet är ca 50 cm högt.

Jag hade tänkt vänta med några av mina inköp till mässan i oktober, men igår kunde jag inte hålla mig:)





Bilder lånade från Ljuva Änglar

Detta plus papper och blommor fick jag med mig hem.....Opppsss;)

Men vilken tur att jag åkte dit. Träffade nämligen min DT-kollega Carro från Prickiform i butiken:)
Vi pratade och pratade och vips så hade det gått 2 timmar och min sambo ringde för att höra vart jag tagit vägen:) Inte nog med det, jag åkte vidare ut till Maxi för att handla och där dök hon upp igen:) Lite mera snack!
Kom hem efter 21:00 och jag åkte hemifrån 16:45:))
Tack för pratstunden och trevligt att se dig Carro.

Ha nu en skön helg!

Kram

-BETONG | |
#1 - - Lottis:

Super fina blad...ja min spar burk inför mässan kommer användas och gissa....Jag fick en PLATS på träffen :D Ha en toppen helg



Kram kram

#2 - - L8:

Just de grungestämplarna från Stempelglädje är nog några av de stämplar jag använt allra mest. Jag köpte mina från Norge långt innan de kom till Sverige och det är ett av mina absolut bästa köp!!

Ska bli spännande och se vad du skapar av dina :)

Ha en pysslig helg!!

Kram

#3 - - Diana:

Åh, säg att Prickiform kommer med julstämplar till mässan!

#4 - - Susanne:

Exakt vart spenderade du 2 timmar? ;-) Jag har ägnat dagen åt att försöka fixa mitt hobbyrum, vart på Ikea 2 ggr (!!) idag. Men även om möblerna står på plats så saknas den där känslan för bra förvaring... Du kanske kan ta med Saga nån dag?! Hon kan leka m Hampus o vi planerar... Trevlig helg! Kram

#5 - - Ingrid - Inola:

Jag fullkomligt älskar sådana där rabarberblad i betong. Har ett själv som syrran gjort. Det pryder sin plats i min blomsterrabatt. Härliga inköp! Jag har också fingrat på fågeln med bur från TH och den hamnar säkert här hos mig också så småningom. Brukar bli så när jag väl börjat fundera på något ;-)

#6 - - Carro:

ÅH! Ja det var så himla roligt och trevligt att ses! =) Ja det blev en "liten" välbehövlig pratstund. ;-) Ja tiden går så ruskigt fort när man har trevligt. =D



Ska bli spännande och se vad du hittar på med allt som fick följa med dig hem.



Betong är ju himla lattjo! Min moster gör mycket sånt så jag har en hel del av henne. Hon har gjort i alla former och storlekar. Det är så fint! Vet att hon bl.a. gjort hjärtan i iskubsformen och så har hon dekorerat de med metalltråd och pärlor. Superfint!



Är ganska trött nu efter en dag med mässa och pyssel och träffat en massa trevliga pysseltjejer.

Ha det bäst vännen!

Hoppas vi ses snart igen.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!