Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Tävling hos Scraplagret


Utmaning #2 hos Scraplagret går ut på att göra ngn egen dekoration och använda det på sitt alster.
Här är mitt bidrag och min egna dekoration är knapparna som jag har klätt med papper från en gammal bibel.


Här är en närbild på knapparna.


Bakgrundstexten är från Stämpelboden och Merry Christmas från PRICKIFORM.




På baksidan skrivs hälsningen.

Beskrivning (liknande) finns att köpa på Helping Hands Templates. Men jag begav mig till ritbordet och mätte och trixade och till slut fick jag till en egen variant.

Må så gott!

Kram

 

-KORT | |
#1 - - Sindra:

wow! Vilket snyggt jobb du gjort! Är verkligen imponerad över att du gjort allt själv! Hoppas du vinner med dit otroligt fina bidrag! :)

#2 - - Ulrika:

Wow! Vilket underbart alster! Lycka till i tävlingen!

#3 - - Ciza Patricia:

Herregud så fin!

Jag är så imponerad över att du kan sätta dig och göraen egen variant.

Vad är det för sorts plast du använt till fönsterna?



Lycka till i tävlingen. Håller tummarna för dig.

Kram

#4 - - christel:

shit vad fint!!!!!

Vinner du inte med denna så är det konstigt!

Mycket imponerande!

#5 - - Marie Wisén:

Jag håller alla tummar för dig! tack för att du besökt min blogg, trevligt att du lämnade komentar. Må så gott! Kram Marie

#6 - - Ullisenrullisen:

Oj så pyssligt! Fint! Det liknar ett litet minnesskåp man hittar vid vägkanterna söderut.

Lycka till!



Kram

Ullisenrullisen

#7 - - Carola:

Också kanonfin! Synd på mallen. Jag ska tyvärr inte vara med i Karlstad :(

Kram

#8 - - Anna Smid:

Åh, så himla fint!

Du är så otroligt duktig att jag tappat hakan varje gång jag kikar in här!