Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Sketchy Color #1

Utmaning hos Sketchy Color.
Jag antog utmaningen att skapa ett alster i lila. Det är en färg som jag använder sällan så jag fick leta ett tag innan jag fann något som passade. Pappret kommer från Maja Design.


Stämplarna kommer från Inkido. Rosen är färglagd med Twinklings.
Utmaningen pågår tom 5 dec

Må så gott!!

Kram

-ASKAR & PÅSAR | |
#1 - - Annickan:

Ja du ser...även om lila varken är din eller min favoritfärg så går det att göra väääldigt fina saker i lila =) Supersöt påse! och rosen är ju helt underbar, den har jag inte sett förut...kram kram

#2 - - Tina Lilja:

Vilken snygg förpackning du gjort! Jag såg även kortet du gjort till Ulrikas tävling - supersnyggt.

Kram Tina

#3 - - Lena Katrine:

Nydelig!!!!

Takk for at du deltar hos Sketchy Colors - lykke til!

Klem :)

#4 - - janniche:

denne va jättegullig!

#5 - - Hanne:

Så nydelig dette var! Flott fargelagt rosestempel:)

#6 - - TesaB:

Helt ljuvligt, Tesa! Otroligt vacker stämpel!