Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

1:a Advent

Idag har vi varit på skyltsöndagen. Jag visade ju mina nya glöggmuggar för ett tag sen, nu hittade jag mandel och russinskålar till samma serie. Brickan under är från Lagerhaus



Hittade även en sockerskål och en te-muggar!!



Älskar fina muggar. I somras hade vi pysselträff hemma hos E-L som har ett eget krukmakeri i källaren. Jag fick mig en liten guidad tur dit ner och blev helt till mig i trasorna :o)

När vi sen skulle fika så tog hon fram alla möjliga muggar som hon tillverkat, jag ville ha alla ;o)
-BILDER | |
#1 - - LinaK:

Hej! Jag råkade hamna här hos dig under min bloggrunda idag. Vad mycket fint du gör! Det blev absolut fler besök i framtiden! Kram

#2 - - eldh:

Vilka fina muggar! /Elin