Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Tagkort

Har knåpat med detta kort ikväll. Det var inte det lättaste, men det gick. Tack snälla TesaB för beskrivningen och det fina tagkortet du gjorde åt mig.

Blev så barnsligt förtjust i detta kort så jag har dragit upp och ner i tagen och förundrats över resultatet.
Det är nämligen så att när du drar i den översta tagen så skjuter en undre tag ut samtidigt. Detta ska finnas beskrivet i senaste nr av Ett Trykk.
Papper från DaisyB.
Stämplar från IB.
Embossat namnet Katarina.
Div. Blommor & Brads
Och så lite glitter :0)






Sov så gott!!
Therese
-KORT | |
#1 - - ulrika_m:

Du gör verkligen det ena kortet läckrare än det andra ... jag tänkte ju att jag skull kika igenom dina kort för att se vilket jag gillar bäst till din lilla utlottning, men det visade sig vara riktigt svårt! Gud, vad du är en duktig kortmakare!