Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Inspiration med stämplar från Carabelle Studio

Nya stämplar från Carabelle Studio har hittat hem till mig. Här har jag använt mig av Mini Textures (med art.nr: VSA60263) för att skapa en spännande bakgrund på mitt kort.
 
Det fick bli en form av kortficka med en tag nerstoppad inuti.
Pappret jag använt är en gammal serie från Prima (som tyvärr inte finns kvar i webshopen längre men det finns andra alternativ). Massor med pappersblock hittar ni här!
 
Jag klippte till bitar av mönsterpapper och limmade fast innan jag stämplade motiven lite här och var.
Fjärilen ingår i startpaketet med stansmaskinen Big Shot. Det finns även massor med andra fjärilsdies i webshopen.
 
-KORT, HOBBYWORLD, MIXED MEDIA | |