Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Gör en presentpåse

Nya stämplar från Marianne Design kom häromdagen och jag bestämde mig för att göra en slags påse där jag kan stoppa ner te-påsar som en gåva.
På påsen använde jag lite vit gesso för att softa ner bakgrunden. Sen använde jag en stencil från Prima tillsammans med Light Paste över gesson. Stämplade lite här och var med stämplarna Mini textures från Carabelle Studio. Huvudtexten Quote - There is always time for tea från Marianne Design stämplades på vit cardstock och fästes med 3D-kuddar på påsen. Runt motivet limmade jag fast glaspärlor i en blå nyans. Använde olika äldre blommor från Prima. I shopen finner du massa blommor.
Det här är baksidan på påsen.
-ASKAR & PÅSAR, HOBBYWORLD | |