Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Använd stenciler i ditt skapande

Grundade tagen med vit gesso. Sen använde jag två olika stenciler från Carabelle Studio till bakgrunden.
Tagen är en die från Sizzix och jag stansade ut den av kartong från ett flingpaket. Just denna die finns tyvärr inte kvar i shopen, men det finns andra dies och även färdigstansade tags att hitta i webshopen.
Jag använde svart gesso tillsammans med stencilen med siffror och Texture paste blandat med lite brun akrylfärg till stencilen med muren. Jag blandade även lite vit gessobrun akrylfärg och vatten som jag målade på den översta delen för att tona ner det svarta.
Lite bling är aldrig fel. Jag använde glasglitter här och var.
För ytterligare bling använde jag även vanligt glitter från Prima samt minipärlor.
Avslutade med en textstickers från Prima.
 
Materiallista finner du i detta inlägg hos 
 
Ha det bra!
/Tesa
 
-KORT, HOBBYWORLD, MIXED MEDIA | |