Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Grattis Mixed Media

Nytt alster för Hobbyworld. Kika in där för att läsa mer. Länk till höger.

Kram Tesa

-KORT, HOBBYWORLD, MIXED MEDIA | |
#1 - - Tina Seger:

Hej Therese,

Du är nominerad för augusti till Bästa DIY bloggarna 2016 du kan kika lite mer här http://www.skapamer.se/augusti-2016-10-basta-diy-bloggarna. Mailar du mig så skickar jag dig mer information.

Med vänlig hälsning
Tina Seger
Skapamer.se

#2 - - Paula Jensen:

Hej!

Jag jobbar på tv-produktionsbolaget ELK Entertainment (Parneviks, Berg & Meltzer, Dessertmästarna). Vi ska nu i höst spela in en ny programserie. Där kommer vi söka de som älskar att skapa med sina händer och som vill vara med och tävla om att bli utsedd till Sveriges mest kreativa och bästa skaparkraft.

DIY, återbruk, bygga, måla, fixa, klistra, gjuta, trycka, konstruera, sy, spika, göra om, förädla loppisfynd, smarta lösningar, – ja listan kan göras lång men allt handlar om SKAPARGLÄDJE!

Jag vänder mig nu till dig för i och med det här så söker vi deltagare som kan vara med i programserie. Skulle du vara intresserad av att söka eller känner du någon som passar in på det vi söker? Vi är nu i slutfasen av castingprocessen så du får gärna höra av dig snart om detta låter kul! Vår inspelning kommer ligga i mitten av november i Sthlm.
Tveka inte att höra av dig om du har några frågor.

Skickar länken om du vill läsa mer och förhoppningsvis söka.

http://www.tv4.se/tv4/artiklar/deltagare-sökes-till-ett-nytt-härligt-och-kreativt-tv-program-57b8b3cbfca38fc13f0009

Paula Jensen
Casting