Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Inhandlat

Först måste jag bara säga att det här med att börja jobba heltid har inte varit lätt. Är helt slut om dagarna, när ska det gå över? Hinner ju ingenting....det blir ju kvällen direkt:(
Näää, fram för 6 timmars arbetsdag för alla!
 
Idag åkte jag förbi Eva hos Ljuva Änglar för att se om hon fått hem ngt roligt.
Kom hem med Crepe paper i vitt-rosa-ljusblått-ljusgrönt från Melissa Frances, vita minibags som jag tänkt stämpla på. Ett gäng manilla tags. Randigt 6x6 papper från Magnolia som säljs styckvis.En staketdies från Memorybox. Superhärliga papper från Amy Tangerine, Sketchbook paper pad 6x6 och WOW embossingpulver som min kollega Katarina "Krumeluran" har lyckats fått mig intresserad av:) Hon har varit DT för WOW embossing och visade mig dom när vi var på Formex sist. Gillar att dom är antistatiska.
 
Sen fick jag ett underbart DT-paket förra veckan som inte gick av för hackor.
Härliga papper, dekorationer och ett gäng av de nya Spellbindersdiesen som släpptes på CHA 2013:) Lyckan är total!
 
Ha det fint och kul att se att några besöker mig trots dålig uppdatering.
 
Kram
-ALLMÄNT, -BILDER | amy tangerine, manilla tags, wow embossing, crepe paper, memorybox | |
#1 - - VeronikaP:

Då var det nära att vi sågs där... Jag skulle ha åkt dit i fredags, men kl.18 kom jag på att jag visst var hemma... (Tur i oturen, då Eva stängt tidigare). Tänkte åka dit i lördags, men det var inte öppet...
Måndag då, tänkte jag... och idag läser jag detta inlägget... glömde det igen.

Imorgon SKA jag åka dit direkt efter jobbet!

Svar: Asch, hade ju varit kul att botanisera där med dig:) Men vi syns på söndag istället:)Kram Tesa
Therese

#2 - - Brittis:

Hej! Klart vi läser din blogg , alltid kul att se vad som händer. Det ÄR jobbigt att jobba heltid, jösses, jag är trött som bara den när jag kommer hem på kvällarna. Går hemifrån kl 05,40 o kommer i regel hem 17,15 . Restid på 3 timmar, då är jag astrött. Tur att jag inte behöver lämna o hämta på dagis, den tiden är ju förbi.*s*.Jag beundrar alla som orkar att jobba heltid och ha småbarn, vilket jobb de gör. Ha det gött! Kram Brittis

Svar: Härligt att höra Brittis:) Tack för de orden.Kram Tesa
Therese