Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Crafters Clay från Martha Stewart.

Från Hobbyworld får vi de mest fantastiska DT-paket man kan tänka sig. Jag blir helt överväldigad varje gång ett nytt paket kommer. Snacka om att ha julafton 1 gång i månaden. I mitt senaste paket fanns ett set med Crafters Clay och silikonformar från Martha Stewart. Det är en papperslera som lufttorkar.
Underbar konsistens...kunde knappt sluta;)
Hos Hobbyworld visar jag idag några alster jag gjort och en liten beskrivning.
Så kika gärna in där om du finner tid.
Klicka på bannern för att komma till inlägget.
 
 
 
 
 
Kram
 
-BILDER, HOBBYWORLD | |
#1 - - Catrin (Lillstrumpa):

Det hade jag missat, men hamnar högst upp på min önskelista! Verkar vara ett enkelt sätt att göra fina dekosar.
Trevlig helg! Kram

#2 - - Pysselfröken:

Åhhh, du gör så mycket kul! Du är verkligen kreativ. Ha en fin helg.
Kram

#3 - - Anneli :

Gillar verkligen skålen med vindsnuran, jätte rolig och fin att ha popcorn i eller godis. :)