Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Valentine

Jag har byggt hus.

Trivdes verkligen med att mäta och fixa så att jag fick ihop allt. Riktigt terapiarbete!!
Taket går att öppna. Så till Alla hjärtans dag (Valentine) tänkte jag fylla den med godishjärtan och ge till barnen.
Den är ganska stor, mäter ca 40 cm på höjden.
Jag anmäler den även till Panduro Hobby´s "Valentine" utmaning.













**********************************

Idag har vi för övrigt haft besök av min halvkusin M och hans familj från Mariestad. De passade på att komma förbi på en fika efter en vecka i Branäs. Mycket trevligt!! Får nu se när vi kan ta oss en tur och besöka dom. Barnen kommer riktigt bra överens och det är alltid kul. Min äldsta dotter och deras äldsta dotter delar samma för- och efternamn och det tror jag dom tycker är lite häftigt:)

På återseende!

Kram

-ASKAR & PÅSAR | |
#1 - - bic:

vilket coolt hus du har knåpat ihop.

#2 - - Sofie:

Åh, så läckert hus, lycka till i tävlingen!

#3 - - Lotta:

En riktig överraskning! Inte alls vad jag trodde att jag skulle få se, utan mycket roligare och fräckare på samma gång!

#4 - - Nina (niwa):

vilket jätte häftigt o läckert hus!!

#5 - - Liola:

Alltså, du är helt sanslös!! UNDERBART!!!!

Försöker ofta följa dina tips, men lyckas aldrig få till det lika fint som du...

#6 - - Malin:

Super snyggt! Imponerande vännen. Barnen kommer älska det.

Kram Malin

#7 - - m:

Fantastiskt hus!!

#8 - - Ywonne:

Helt otroligt...du är så himla duktig... och påhittig...och har sån't tålamod...

Håller alla tummar och tår för att du vinner utmaningen.

#9 - - Monica =):

Vilket finurligt hus!!

Finns ett område utanför Halmstad som heter Kärleken, min farfar bodde där fast jag vet inte om det var nr 11 =)

Kram Monica

#10 - - Anna:

Åh, vad fint!

#11 - - Linnea:

Det är synd att man inte känner dig, eftersom du gör sjukt fina saker och speciellt jätte fina kort. Har du några tips man skulle kunna få? Hur gör du liksom? Och om man köper stämplar, t.ex den där lilla råttan som du har på en lite etikett, när man stämplar med den, blir det bara konturer? Eller blir det sån där skuggning? Svara gärna! MVH Linnea.

#12 - - Ulrika:

Wow! Vilket kanonläckert hus!

#13 - - Ciza Patricia:

Jätteläckert!

Jag hoppas du vinner. :)

Kram

#14 - - sara_80:

Vilket sött hus! Jättefint! :)

Kram

#15 - - Eva:

Men viljet superläckert hus, du är makalöst duktig=))

Kram

#16 - - Katja/Mezzanotte:

Helt otroligt hus! Jag bara tappar hakan och beundrar.

Kram Katja