Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Mysträff

Igår kväll träffade jag goda vänner för en mysträff med pyssel.


Att altra en lampfot var mitt projekt och det skymtar till vänster, till höger skapades det canvastavlor med notpapper och filtade hjärtan.


På andra sidan borden skapades skattkistor inför ett barnkalas.


Och det altrades presentaskar.






Här är bilder på mitt färdiga alster. En gammal blå lampfot fick sig en rejäl makeover och jag blev kanonnöjd.









Ha det gott!!

Kram

-SKAPAT | |
#1 - - Miss Cutiepie:

Otroligt snyggt som alltid! ♥ Kul med scrapträff!

#2 - - Brittis:

Görsnyggt...gillar skärmen också...lite farmorsstuk över den!! Kramen Brittis

#3 - - Pyssellina:

Lika fint som vanligt!

Får helt enkelt ta och prova det där metal art-grejset, ser ju så coolt ut.

Men får nog göra om det till mitt sätt, som vanligt. :)

#4 - - Nina:

Ah, vad fint!!! Tror jag skippar att måla mina lampfötter vita, och satsar på att göra som du! Jättesnyggt!



Mvh Nina

#5 - - Niwa:

Den blev jätte snygg, förstår inte var du får alla idéer från.

alltid lika roligt att kolla in hos dig!

#6 - - Anna i Mossahus:

Oj! Hur gör man för att en lampfot ska se ut sådär?!

#7 - - Malin-Helena:

Sett en del alster med metalltejp och blivit nyfiken, måste säga att detta är det snyggaste jag sett med den tekniken :)

#8 - - Zima:

Wow va mycket pyssel på gång på en och samma kväll! Kul att se alla olika pysselprojekt.



Och din lampfot då... gu va snygg!!! Jätteläcker! Och det blev superfint med den söta lampskärmen till.



#9 - - Tina:

Åh, vad snygg lampfot!

#10 - - Maja/eyovine:

Grymt cooolt =)

#11 - - Anette:

Bara så snyggt!

#12 - - Ulrica:

Så sjukt snygg!!! Du rockar tjejen! =)

#13 - - agnelia:

WOW! Supersnygg och läcker!!!
Gillar kontrasten med dem söta vita lampskärmen.

Vad har du färgat in den med, bara akrylfärg/gesso eller nåt mer? Alco ink?

Svar: Tack! :) Svart och kopparfärgad akrylfärg har jag använt.Kram Tesa
Therese

#14 - - agnelia:

Tack för svaret. :)