Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Alingsås

Varning för en hel del bilder;)

Wow, vilken helg! Har varit nere i Alingsås på teamträff med Stämpelkällan.
Har varit såååå otroligt bortskämd hela helgen. Knappt så jag hade lust att åka hem *fniss*.
Anna och Annika har passat upp på oss hela tiden. Hann faktiskt med att pyssla en hel del, jag som egentligen skapar bäst på min egen kammare. Men det berodde nog på att jag ständigt var mätt och belåten för den mat som serverades i helgen var helt outstanding. Anna är helt grym på att laga mat. Önskar jag hade en bråkdel av hennes matglädje. Inte för inte som hon fick Gastronomiska Akademiens diplom i veckan.

Här följer några bilder från helgen!














Frukost/brunch i slottsparken när vi kom fram till Alingsås.










Glömde fota lunchen som var en himmelsk lax med bulgursallad.






Mer mat!!




Denna helg var som balsam för själen.....en riktig boost!

Kram

-BILDER | |
#1 - - San:

Ja såååå trevligt vi hade! Kände mig också riktigt bortskämd hela helgen med supertrevligt sällskap. Och denna mat!!! Helt superb.

Hoppas vi får komma dit igen. Snart!!! ;)

#2 - - VeronikaP:

Oj, vad roligt att få se bilder från helgen!

#3 - - tess:

Men gud va skoj... önskar jag fick delta i något liknande... häfftigt.

#4 - - Monica =):

Oj så många härliga bilder det blev!!

Kan bara instämma att vi hade det precis så härligt som det ser ut!!! Jättekul att träffas "på riktigt" också. Gav mersmak!

Är det ok att jag länkar hit till dina bilder?

Kram, Monica

#5 - - Brittis:

Sååå häftigt , med både av det bästa jag vet, god mat och pyssel och trevliga vänner!!! Härligt Kram!!

#6 - - Petra/peu:

Förstår att ni haft trevligt, sitter här och dreglar över all god mat ni fick, men gu så gött de ser ut.

#7 - - bili:

Tack Tesa för att du delar med dej av bilderna från en sådan härlig helg. Vi hade det vekligen trevligt. Den goda maten skall vi inte prata om...

kram bibbi