Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Sewing room

Har äntligen fått hem en Die som jag suktat efter ett tag. Det är Tim Holtz die "Sewing room"
Var genast tvungen att testa den igår eftermiddag.
Det är även en trådrulle och en knapp på samma die.

Så här blev resultatet.


Bilden tagen med min Iphone.
Till den första dockan stansade jag ut provdockan i cardstock och mönsterpapper, stansade även ut fågelburen (TH). Klippte till den lite innan jag limmade fast den.
På de två högra provdockorna har jag stansat ut i tyg och sen stämplat. Limmade tyget på cardstock för att
få lite styrsel.
I love it!!!

Kram

-DEKORATIONER | |
#1 - - Malin Scheier:

Fantastikt!

#2 - - Petra/Paradise:

Läckert!! :D

#3 - - Brittis:

Jättefint!Rart och gammaldags som man blir glad av!

Kram Brittis

#4 - - Brittis:

Jättefint!Rart och gammaldags som man blir glad av!

Kram Brittis

#5 - - HANNA:

taggad för sommaren? :D det är i alla fall jag !

#6 - - tess:

Ja den där va inte dum.... nu får ja nog klicka hem lite mer saker från TH... älskar hans saker å jag blir snart ruinerad... ha ha ha.