Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Måttband


Som måttband har jag använt.........klicka på bilden nedanför för att få reda på det:)
 

Igår kväll var jag på Keramikkursen igen. Gjorde mig en bricka som jag blev helnöjd med. Jag kommer att visa vad jag gjort på kursen när sakerna är brända och glaserade.

Nu är det bara några dagar kvar till Svensk Scrapbookings mässa/träff, längtar så jag knappt kan bärga mig:)

Ha det gott!!

Kram

-KORT | |
#1 - - Theresia:

Bra ide... jag har ju samlat på mig några sådana jag med.

Det ska bli så kul i helgen jag väntar just nu på att klockan ska bli två så jag kan stiga på bussen mot karlstad...



Ha en trevlig dag så ses vi på lördag!

Theresia

#2 - - Ellis:

Snyggt kort, ska bli roligt att se sakerna du har gjort senare! =)

Kram