Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Collage stämpla

Hittade en videofilm på Scrapbook.com från Heidi Swapp. Hon använde massor med olika stämplar och masker för att skapa en riktigt cool collage stämpling.

Jag gjorde ett kort och en LO med denna teknik.
Jag har använt självhäftande vinyl som mask.




Kryssen är svart tråd, röd och svart spets. Rött filthjärta och thickers.

Filmen hittar du här

Igår onsdag var det dax för ett danspass på Friskis igen. Känner att ryggen sakta börjar återgå till det normala igen.
Längtar redan till nästa pass imorgon fredag:)

Ha det gott och tack för besöket!

Kram

-KORT | |
#1 - - Pippin:

Jätteläckert! Jag gillar verkligen collage, och har gjort en hel del med just den tekniken.

Kram

#2 - - Annickan:

Hej hej! Köpte en glassburk igår...öste över glassen i annan burk som åkte in i frysen (usel på att äta glass!) håller på å altrar den...måste erkänna att jag snott ganska mycket från din fina burk... SKÄMS! =) Tror inte jag vill visa den offentligt...ha haa

Jag var in till Pyssloteket på Valhallavägen inne i stan för första gången härom veckan...en liten butik men med ganska mycket godis :) Den veckan hade hon 25% på spellbinders...så den runda varianten fick följa med hem...finns många butiker inne i stan men jag försöker undvika stadstripper så mycket som möjligt...men det är ett tips iaf :) kram kram

#3 - - Ingrid - Inola:

Åh vad läckert! Jag såg faktiskt denna teknik (eller en variant av den) på en demo i Slöjddetaljers monter på mässan i helgen. Ska ta mig en titt på filmen också. Tack för all härlig inspiration du delar med dig av - det är guld!

#4 - - Tina:

Super snyggt! Jag köpte också en iPhone för några dagar sedan. I love it! Den är underbar för någon som inte gillar att ägna flera timmar åt att läsa bruksandvisningar utan vill att funktionerna finns där jag gissar att de är.....så´n är jag. :-)

Kram

#5 - - Petra/Trollet:

Åh vad fint du gör och jag tycker det är kanon att du delar med dig!!!!! Sonen och jag kollade in din video på Tesaprickiformar i morde och nu har jag fixat silkespapper i dag=)

Tack snälla för alla inspiration - Kram Petra/Trollet

#6 - - VeronikaP:

Vilken underbar teknik! Jag blir riktigt sugen på att testa!

Supersnyggt kort och LO!