Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Star box

Jag har uppdaterat


Klicka på bannern för att komma till beskrivningen av denna ask.

Kramar

-TESA PRICKIFORMAR | |
#1 - - Maries Pysselblogg:

Vilken söt box!

#2 - - Angelica:

God fortsättning Tesa!



Visste väl att du inte kunde låta bli att blogga och ha juluppehåll... =)



Däremot har jag varit på landet utan dator och uppkoppling så jag har inte kunnat läsa inläggen förrän nu.



Jättesöt stämpel du fått från Fru Prickiform. Hon är så mysig!



Ha en fortsatt trevlig helg!

Kram på dig.

#3 - - Carin:

WoW! Vilken ljuvlig och häftig starbox! Det har jag aldrig prövat! :D God fortsättning på pysselår 2010! Kram!

#4 - - Therese Bäck:

Önskar dig också ett gott nytt scrap år!!

Kram Tessalonika

#5 - - Heléne:

Gott Nytt År! Jag ser fram emot en liten träff snart, jag har det väldigt lugnt just nu. Har ägnat alldeles för mycket pysseltid åt att sortera fjolårets foton, så jag behöver absolut en brejk från datorn. Vilka otroligt vackra berlocker du har gjort och mycket annat fint också!

#6 - - Helén:

Var in och kikade, vilken härlig ask! Alltid roligt med nåt nytt och annorlunda! :)

#7 - - Britt:

Ett riktigt bra 2010 önskar jag dig, min vän.



Kram britt