Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Faux leather

Såg en tutorial på Splitcoaststampers och var bara tvungen att testa.
Nu hade jag tyvärr inte den embossingfoldern som användes utan jag tog en av de jag har.


Faux leather wallet. Gjorde den i ett annat mått än vad det står i beskrivningen.

Kolla in beskrivningen här och testa själv vetja!

Önskar er alla en skön helg!

Kram

-KORT | |
#1 - - Tina:

Det här var det roligaste och snyggaste tipset jag sett på länge. Tack för att du delar med dig av det.



Ha det gott!

#2 - - Annickan:

Jösses vad snygg!!! Har kikat på de där tidigare men nu blir det nog till att prova en jag me =)

Jag fattar inte hur du får till det jämt med snygga färger och superba dekorationer!!!...Oh store mästare =) Kram kram

#3 - - Yvonne:

Den är jättesnygg!

kram

#4 - - Carro/camile:

WOW vilken snygg väska!

Vilken rolig idé!

Måste jag testa nån gång.

Kram!

#5 - - sandra:

Men shit! Det var det häftigaste jag har sett på länge!! Så proffsigt, nu blir jag också sugen på att prova.



Hoppas du får en bra helg!



Hälsn Sandra

#6 - - Elisabeth:

Vilken häftig yta du har fått till! Skitsnyggt walletcard!

Trevlig kväll/Bettan

#7 - - maria:

Oj, va mycket fint du gör... Den här var ju verkligen läcker!! Tack för inspiration //maria

#8 - - Ciza Patricia:

Den blev jättefräck. :)

Det mönstret passade precis lika bra som "originalet".



Ha en fortsatt trevlig helg.

Kram