Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Jul jul strålande jul

Dagarna bara rusar iväg. Helt plötsligt är det tisdag!!
Festen för min pappa var riktigt kul....kanske några öl för mycket, men vad gör det om 100 år;).

På söndagmorgonen var det musikaluppvisning för äldsta dottern. Hon hade 2 uppvisningar men vi var bara med på en av dom. Under tiden vi väntade så passade vi på att gå till Museet för att fika. Där inne var det riktig julstämning....myyyyyyyyyyyysssssss!!

På söndagkvällen blev stora tjejen sjuk. Råförkyld!!
Hon har feber, är snorig, hostar och jag vabbar.

Här är ytterligare ett julkort som jag gjort för ett tag sen. Ska försöka få iväg korten också;)




Hos Petra har du just nu chans att vinna någon av dessa coola smycken.
Jag diggar dammsugaren mest:)


Klicka på bilden för att läsa mer.
Det är www.hittajulklappar.nu som sponsrar dessa coola smycken!


Ha det gott!
Här hemma visade termometern på -17 grader nu när jag körde lilltjejen till skolan. Brrrr!

Kram

-KORT | |
#1 - - Anneli B:

Ja nu kommer vintern ordentligt! Du får hälsa att hon kryar på sig!! Kraam!

#2 - - Petra/Paradise:

Ajaj, inte roligt med sjuka barn. Hoppas hon frisknar till snart!



Kortet är ljvligt!! Fina papper och snyggt dekorerat! Gillar enkelheten :)



Vad roligt att du vill vara med i min candy!! Nu blev jag jätteglad! skutt



oooj! minus 17?!! HÄr har det nästan legat på 0:an idag. Igår också.

Jag hyser stort agg mot kyla, så jag är glad att det inte är så kallt här. Men det kommer säkert.



Många kramar Petra

#3 - - annkan:

Vilket sött kort!

Hoppas din tös piggnar på sig snart.



Kram.

#4 - - Ellis:

Jättefint julkort! =)

Hoppas stora dottern blir piggare snart!

Ha en fin kväll!

Kram Elenor