Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Pyssel och kalas

Igår eftermiddag bar det iväg på pyssel, det var ett tag sen och det var precis vad jag behövde.
Ett gäng glada pysslare, god dryck och mat och lite pyssel:)
Jag gjorde några dekorationer under kvällen




När jag kom hem igår låg några nya stämplar (för mig) i lådan och väntade.
Köpte lite begagnade stämplar från Christel. På dekorationerna har jag använd de nya tillsammans
med gamla godingar.


Äntligen fick jag mig en luftballongstämpel. Var tvungen att teststämpla.
Monterade ballongen med 3-d kuddar.

Idag har vi varit på kalas för min lillasyster och hennes sambo.
Tog lite nya kort på nykomlingen i familjen och fotoredigerade när jag kom hem.



Han är såååå otroligt fin!

Ha en fortsatt fin helg och tack för att du tittade in!
Kram

-DEKORATIONER | |
#1 - - Andrea:

Tur att någon var kreativ och inte bara satsade på vinet... trots min egen brist på kreativitet måste jag säga att jag blev enormt inspererad av er andra "russins" vackra alster!Tack för en jätte mysig "pysselkväll"! Kram medem #4 i "Russinklubben"

#2 - - ElinÅ:

Vilka härliga dekorationer du har gjort! Är "kollegieblocket" en stämpel eller har du gjort det själv? Tack för titten hos mig!

Kram Elin

#3 - - tess:

Snyggt å guuug vilken liten sötis...

#4 - - Malin aka Boop:

Hei! Så mye fint du har laget, og fotoene var så søte! Jeg likte luftballong-stempelet kjempegodt. Jeg håper premien din fra meg og PapilioStamps kom frem til deg da du var på semester??? Ha en finfin dag!

#5 - - Ellis:

Jättefina notecards! =)

Måste kika runt här lite mer efter att jag har pysslat klart! =)

Kram Elenor