Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Ett Trykk - Utfordring

Ett Trykk har en utmaning som pågår tom 25 september.
Temat är: TID
Dag, månad och/eller år ska finnas med.

Så här blev mitt bidrag.

Basen är ett kuvert. Jag har förslutit kuvertet och sen skurit av en del av kortsidan. Jag stämplade med liten och mellanstjärna längst med kanterna.
Med en ink blending tool färgade jag in kanterna med Adirondack "Cranberry".
Sen kör jag kuvertet i en wellpapp-maskin (ej locket) och det gör att kuvertet krymper så man kan trä på locket.


Motivet med ängladamen är fäst på locket. Scalloped ovalen runt damen har jag klippt med hjälp av Fiskars sax från PRICKIFORM.


Inuti kuvertet ligger hälsningen.
Stämplat God Julgran.01





Stämplat med en kontorsstämpel. 3D-lack över cirkeln.


3D-lack på hjärtanen.


Rosen har jag gjort själv. Min beskrivning hittar du här.
Alla stämplar är från PRICKIFORM.
Kram

-KORT | |
#1 - - Annaf:

Ljuvlig ängel. Brukar titta in här nu som då. Så mycke fint du gör.

#2 - - Britt:

WoW! Vad du är duktig!

Hur mycket tid lägger du ner på ett kort?

Jag är jätteimponerad! :-)



Kul att du vill va med i min utlottning.



Kram Britt

#3 - - Malin:

Oj så fint och genomarbetat kort =D

#4 - - PRICKIFORM:

Läckert Tesa!

Du är helt otrolig!

Kram vännen

Katarina

#5 - - Catrin Andersson (Lillstrumpa):

Vilken under monokromatisk skapelse du gjort. Sugen att testa att göra om min inspiration hittar tillbaks...

Kram

#6 - - Sofia:

Hej!



Va fint! Blev inspirerad att också vara med i tävlingen!

Lycka till & krya på er!

Kram Sofia

#7 - - Mill@n:

Läckert!! Nu blev jag sugen på att testa den varianten... TACK!

#8 - - Aina B.:

Så flott kort :O)

#9 - - Linda:

Kjempelekkert kort



Linda

#10 - - Lena Katrine:

Oi! For et flott prosjekt!

Takk for at du deltar! Lykke til!

#11 - - Cath:

Hello Tesa! Thank you for sharing your blog with us!



Cath from the Moxie Fab World