Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

KAOS & Halloween

Det värmer ända in i själen. TACK för ert stöd, TACK för att ni finns. TACK för att ni tar er tid att skriva några ord till mig. Det värmer oerhört och det menar jag från hjärtat. Tankarna snurrar men jag försöker att se positiv på framtiden och hoppas att det löser sig till det bästa.
Jag är en positiv människa i grunden men ibland faller även jag.

Idag fick jag ett vadderat brev med posten......och det var från Lotta (L8). Hon har skickat mig ett KAOS kort. Gissa om jag blev glad. Kunde inte ha kommit lämpligare :o). Lotta, jag sänder dig ofantligt många kramar. TACK för de fina orden du skrev.

KAOS står för Kreativa Artister med otrolig skaparglädje. Du kan läsa mer om det här.


Titta så fint.

Under dagen har jag och mina tjejer varit och köpt lite halloweensmink för imorgon ska de gå runt till grannarna och bjuda på detta. De går ej "Trick or Treat" här på gatan utan bjuder grannarna på dessa läskigheter. Det har blivit lite av en tradition. De är gjorda av marsipan och mandelspån.





Visst är dom äckliga, men goooooda;o)

Stora tjejen gjorde dessa kryp nu på kvällen.



Imorgon bitti bjuder jag tjejerna på blodsoppa till frukost.


Bild från förra året. Blodsoppan består av hallonkräm.

Kram på er alla.

-MITT HEM | |
#1 - - L8:

Jag menar verkligen det jag skrev och jag håller tummarna för att allt löser sig för dig på jobb!

Vilka läskiga fingrar och spindlar och jag ryser när jag ser blodsoppan... Tror jag ska bjuda mina tjejer på det också ;)

Nu ska jag snart på 1-års kalas och få leka av mig. hihi

Kramis

#2 - - TesaB:

Hej vännen!

Jag har läst ditt förra inlägg och jag är så himla ledsen för din skull. Förstår att det är väldigt jobbigt. Jag hoppas på det allra bästa för dig, och hoppas också att ni får lite svar snart. Att gå i ovisshet kan vara hemskt. Du har ett par tummar här också.



Och vilka läckar Halloween grejor. Visade fingrarna och spindeln för sonen och han blev alldeles galen. Får nog bli några här också.

#3 - - Mill@n:

Vilka superÄCKLIGA fingrar ler de är hur läskiga som helst (och otroligt naturtrogna!!) men jag hade blivit glad över en sådan gest i motsats till de busiga frön som tigger godis =O)



Förstår att det är en tuff väntan på jobbfronten. . Var i samma läge i våras (men jag hade turen på min sida). Håller tummarna för dig och du vet att du har många axlar att gråta ut din oro mot här i cyberspace. KRAM

#4 - - Petra/Paradise:

hejsan vännen!



Vilket fint Kaos-kort!

Å vilka läskiga fingrar ni bjöd på ;)

Grannarna måste tagit emot dem med skräckblandad förtjusning ;)

Läste om ditt jobb..Jag håller alla mina tummar och tår för att du får behålla din tjänst.

Ta hand om dej gumman!

STORA KRAMAR Petra

#5 - - Eva:

Gaah vilka läskiga fingrar!! Mycket naturtrogna!:)

Så trist med ditt jobb, håller tummarna för att det ordnar sig till det bästa trots allt...

Tänkte bara berätta att nu har jag testat din fina teknik med distresser och våtservetter(eller för ett bra tag sen faktiskt:)), men nu finns första färdiga resultatet i min blogg, nästan längst ner i sista inlägget om du vill kika;). TACK för all inspiration du bjuder på, du är verkligen kanonduktig!

Kram!

Eva

#6 - - Anonym:

Men stackare! Jag håller verkligen tummarna för dig!

Kraaaaaaam!

/Sofia

#7 - - Tina:

Jag håller tummarna för dig. Men ibland är det nog så att när man ser tillbaka på en situation som man upplevde som jobbig så är man i efterhand glad att den inträffade för att det ofta leder till att man får nytt perspektiv på saker eller ett nytt jobb. I ditt fall är jag övertygad om att du är så duktig så att du skulle kunna försörja dig på dig kreativitet på ett eller annat sätt....kanske är det det du har att vänta....? En stor kram! Tina

#8 - - Carro:

Gud vilka "läckra" fingrar! Hur häftigt som helst. Vilken roligt tradition. =)



Ang ditt jobb så hoppas jag det lser sig till det bästa för dig. Det är aldrig kul att få sånna besked. Men i dagens läge så är det få förunnat att INTE få det. Skit är vad det är. De kan inte ge de äldsta förtidspension? Så löste de det hos oss. Bara en tanke..... Håller tummar och tår för dig.



Nu är vi hemma igen efter några dagar i Östergötland. Ska försöka pyssla lite......

Ha det gott!

Kramisar

#9 - - Angelica:

Synd att det inte finns röd choklad som man hade kunnat doppa fingrarnas ändar i, då hade de nog blivit ännu läskigare. Otroligt verkliga men är övertygad om att de smakar bättre!



Skönt att se att du trots all oro pysslar lite. Ser fram emot nästa alster.



KRAM på dig.