Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

KAOS

Här har ni en som somnade i soffan vid 18 och vaknade igen vid 21......tror ni jag är trött nu. Näää.
Så jag passar på att blogga lite. Lillskruttan blev febrig här på kvällskvisten så det blir till att vabba imorgon.

Jag har fått 2 KAOS awarden från samma stad och båda heter Lotta, känner ni varann?? :o)
Lotta
Lotta
Pga tidsbrist (vem har inte det) så valde jag att slå ihop dessa 2 till 1. Så jag har nu skapat 3 KAOS awarder som ska ut på en liten resa.

De 3 som jag har valt kommer jag att avslöja när jag vet att de fått mitt brev :o)
De är alla otroligt duktiga och inspirerar mig. Och väl värda denna award.

Vill du veta vad en KAOS-award är för något så kika in här hos Yoli.

Till: Malin Z


Till: Sofia


Till: Petraso

Tack för ditt besök
Kram

-KORT | |
#1 - - Angelica:

Godmorgon.

Angående pimpning av naglar så brukar jag sätta på små stenar och göra mönster, använder blommor, fjärilar, hjärtan mm som finns i affärerna.



Går jag iväg och fixar naglarna så händer det att jag ber om att få marmorerat för det får jag inte till så bra själv...

#2 - - Yvonne:

Såå snygga!

Tack för kommentaren, den värmde.

Kram

#3 - - L8:

Hihi, visst känner vi varandra och dessutom så scrappar vi ihop. Om du kikar riktigt noga på de övriga som jag skickade mina KAOS till så upptäcker du att det finns ännu en Lotta i vårt gäng :) och hon har bla designat stämpeln som är på din KAOS.

Tydligen är Lotta ett populärt namn i våra trakter ;)

Kram

#4 - - Petraso:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåh vad du är gullig!!



Tack kommer!!