Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

75-års kort

Här är ett kort som jag gjort på beställning.
Jag använde materialet som var över från mitt senaste Dt-uppdrag hos Prickiform.


Ursäkta handen, men kortet ville inte göra som jag ville, så jag fick ta i med hårdhandskarna ;o)


Röd och två olika nyanser rosa cardstock.
Silverpärlorna köpte jag av Prickiform när de var här i stan på mässa.
Vitt pappersband.
Med en screwpunch har jag gjort hål-bården.
Tårtbakelsen är från Prickiform.
75 är utstansat med Metro alfabetet från Qk.
3-d lack.

Ha det gott!!
Kram
-KORT | |
#1 - - Maria:

Kalasfint!! MÅSTE liftas:)

KraM

#2 - - Helena:

Den stansade hål-bården var nåt av det snyggaste jag sett på länge! Otroligt läckert. En idé jag säkert kommer att använda om jag hittar ett bra sätt att göra hål på utan att skrämma grannarna :-) (har ju ingen screwpunch eller silentsetter)

#3 - - Nimela:

Oaw vilket fint kort!! /Mvh Nim

#4 - - Malin:

Åh....så fint!!!

#5 - - Bea:

Hejsan!

Har hittat hit några gånger från Scrappiz och ville bara säga att det är otroligt inspirerande att titta in här. SÅÅÅ fina saker! Kommer att komma tillbaka igen.

/Bea

#6 - - Diana:

Så otroligt fint Tesa! Du är fantastisk!!!!!! Det kortet åker direkt ner i inspirationsmappen!

#7 - - Anonym:

ÅÅÅÅ va fint! Verkligen "mitt i prick"! ; )

Ha en skön mors dag!

Kram!