Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Värmeljushållare

Denna ursöta mugg hittade jag på butiken Änglarum i Kil. Jag visste inte riktigt vad jag skulle ha den till men kunde inte låta bli att köpa den för den var så söt.
Idag kom jag på det....
Jag gjorde en hållare för värmeljus som sänks ner i muggen.







Kram

-DEKORATIONER | |
#1 - - Helena:

Vilken fantastisk idé! Och vad snyggt det blev. Stor risk för kopiering...

#2 - - Diana:

Riktigt söt!!!

#3 - - Mia Karlsson:

Hallå där! Åhhh, vad härligt - vilken kul idé! De där muggarna är så söta tycker jag och själv kan jag se några pärlhyacinlökar planterade i en sån mugg, men det här var ju en toppenidé det. Tack för att du visade.

Kram Mia

#4 - - Annika:

Åh, vad fint det blev:)

Annika

#5 - - Maria:

Just det! Ljushållaren va de:) Nu ska jag köpa tråd. Vad gulligt av dig att leta reda på vad jag menade.

Ser med spänning fram emot att hämta posten i morgon.



KraM