Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Änglarum

Häromdagen kom jag äntligen iväg till Änglarum i Kil.
Vilken underbar butik .
Fick mig en liten pratstund med Mia som äger butiken och vilken sprudlande trevlig tjej!
Har ni inte varit där, åk dit!!

Jag köpte på mig några olika saker som jag nu har arrangerat.
Ideén till det här fann jag hemma hos A som jag besökte förra veckan.
Tack för inspirationen Lilla Ai!!





Jag hittade silvertråd hemma som jag band runt mossan, stack ner 3 nålar från MM Alla hjärtan serie.
Klistrade fast ängeln direkt i mossan.
Snöret fäste jag runt krukan och satte dit en lapp med stämpel från Inger. Chalkade & rev kanterna.

Det följde med lite annat som jag inte arrangerat än, men det kommer.

När jag gjorte tavelhänget och galgarna av elefanttråd som visas i några inlägg nedan gjorde jag även dessa som jag glömt visa







Tack för besöket!!
-DEKORATIONER | |
#1 - - Lilla Ai:

Kul att du gillade det! =) Kramar

#2 - - Maria:

Så himla fint! Blir inspirerad:) Var kan man köpa elefanttråd?

Kramaria!

#3 - - Hanne:

Hei!



Takk for hyggelig hilsen i bloggen min:) Så moro at du kjente igjen "meg" i stilen på ATC'en som Mia viste deg.

Ha en fortsatt fin torsdag!

Klem Hanne

#4 - - Maria:

Tack, tack!!

KraM!

#5 - - NetteR:

Snyggt! helt i min smak :)



Kram

#6 - - Patricia:

Grattis själv DT-kompis. :)

Ses vi på mässan i Gbg? Jag tänkte vara där på lördagen.



kram

#7 - - Mill@n:

Härliga bilder! Snart är väl våren på gång?? (Det snöar hos mig...) Du har en utmaning inne hos mig!

#8 - - Mia Karlsson:

Så fint! Tack snälla du för de fina orden om mig också - det värmer ska du veta :-)

Du är så otroligt kreativ och duktig. Kan tro att du är rena energibomben ibland ler

Under helgen har vi jobbat i den nya lokalen och det tar form lite grand för varje dag, så kul. Vi öppnar där den 2 april så kommer du inte innan så får du åka dit och se.

Ha en riktigt bra dag!

Kram Mia