Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Lykta

Tusen tusen tack för era ord. Ja, det känns skönt att beskedet kom nu innan jul så att man kan njuta fullt ut av den efterlängtade julledigheten:)

Har funderat och knåpat några dagar på denna ljuslykta, ville hitta fler användningsområden för min favorit-spellbinders die just nu "Fleur de lis".
Så det här är papperprojektet jag pysslat med några dagar.


Naturligtvis hittade jag inte mina batteridrivna värmeljus. (ligger säkert i husvagnen). Så jag satte i ett riktigt för fotot skull.


Gjorde en ståltrådshållare på toppen där man kan sätta en liten lapp som passar för tillfället.
Det går även att ta bort hållaren.


Tack-stämpeln kommer från PRICKIFORM. Lite blommor och band.
Locket går att lyfta så att man kan tända och släcka ljuset (batteridrivet)


Gelantin-blad passade perfekt som glas.

Ha det gott och tack för besöket!

Kram

-DEKORATIONER | |
#1 - - Sofia:

Helt bedårande!!!!!!!!!!!!!

Otroligt fin!

Vilken bra julklapp du fick! Skönt att du får arbeta kvar där du ville!



Kraaaaaaam!

#2 - - Tina Lilja:

Fantastiskt fin ljuslykta. Jag har inte sett dessa dies men de ska jag hålla ögonen öppna efter.

Ett stort Grattis till att jobbet fortfarande är ditt! Det måste vara en skön känsla att börja julen med.



Kram Tina

#3 - - Linda:

Sååå fin lykta!!!!! Men gelatinblad som glas..... kan du inte göra en tutorial på det??? För mig låter det som grekiska, hur jag ska få till det. ;-)



Grattis till säkerheten på jobbet!!!

#4 - - Wildärtan:

Gosh så snyggt detta är! Gläds oxå med dig att du får behålla ditt jobb!

#5 - - Godelieve:

Fantastic! Love the gelatine glass Clever!!

#6 - - Thyllan:

Magiskt vackert!

Kram

#7 - - Christel:

Wow!!!! Döläckert! You rock!

#8 - - Marie Wisén:

Ljuvligt fint!!! ;)

Härligt att du får vara kvar på ditt arbete!!!! Den bästa julklappen.



Må gott, GOD JUL Tesa!



Kram Marie

#9 - - Teresia:

Helt underbar.

#10 - - Catrin Andersson (Lillstrumpa):

Jag säger bara wow!!! Helt underbar. Så smart att göra av spellbinder och gelatinblad.



Härligt du får vara kvar på ditt jobb.



Kramiz

#11 - - Angelica:

Du är helt makalös!!! Saknar ord för din kreativitet.



Kram på dig.