Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Kälke

Idag (Annandag jul) värkte det i pysseltarmen så när tjejerna lekte med alla nya julklappar smet jag upp i mitt hobbyrum och gjorde denna kälke.
Mallen kommer från My time made easy.


Kraftig silverpapp till underredet och beige cardstock till brädorna.
Några folieinslagna julklappar, blå minirosor, embossade juldeko-strumpor, QK stjärnor och änglahår.

Ser ni att granen är en flaskborste? Såg en beskrivning på denna gran någonstans nyligen.
Minns bara inte var??
Jag gjorde dock inte som beskrivningen där man färgade in hela borsten, utan jag har embossat utkanterna på stråna med blått pulver. Ansade med både sax & värmefön.
Granfoten är en trådrulle.



Några dagar innan julafton fick jag denna julklapp av Katarina på PRICKIFORM.
En egen monterad julstämpel. Tusen tack Katarina! Jag blev otroligt glad. Och alldeles rörd av dina ord.
Jag har använt denna stämpel på kälken ovan.

Må så gott allihop.

Kram

-ASKAR & PÅSAR | |
#1 - - Annickan:

Värk i pysseltarmen! =) Ha haa...Finns ju bara ett botemedel mot det!!Pyssel 3 ggr om dagen i 10 dagar =)

Å kälken gör en ju mållös! Sååå jädra fin...å flaskborsten är ju bara underbar...det trodde man väl aldrig att man skulle säga om en flaskborste =)

Och stämpeln förstår jag att du måste vara överlycklig över avundsjuk ;) Tack för titten hos mig! Kram kram å god fortsättning!

#2 - - Carro/camile:

Åh så fin kälke! Vilken härlig idé!



Visst är stämpeln fin! Fick en jag med, men med mitt namn förståss. ;-)



Ha det gott!

KRAAAAAM!

#3 - - Elzie:

Vilken jättesöt kälke du gjort. Och den stämpeln var ju läcker.

Hoppas du haft en bra jul och god fortsättning.

Kram Elzie

#4 - - Ingrid - Inola:

Kram och god fortsättning! Den personliga julklappen från Prickiform blev en glad överraskning för mig också, visst är den fin! Jag har kommit igång med pysslandet efter helgen, men känner mig ganska trött på allt vad julmotiv heter just nu. Det blev lite vårblommor istället!

#5 - - Wildärtan:

Wow så läckert, och att man skulle kunna använda en flaskborste till nåt?? Jag måste öppna mina ögon lite till, tror jag:-)

God fortsättning!!!