Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Prickiformträff

Jag har haft en underbar helg i Göteborg.
På lördagsmorgonen drog jag iväg.

27 mil och 3 timmar senare parkerar jag utanför Prickiform.




Här är gänget samlat i Prickiformhuset.
Förväntansfulla inför dagens alla projekt.


Här är PRICKIFORM i egen hög person.


Fikadags med mumsig kladdkaka & grädde.

Dagen innehöll massa projekt, god mat, skratt och mycket godsaker.
Har inte varit så bortskämd på länge :o)
När jag la mig på natten var jag så mätt och full av intryck (inte vin) så jag vred och vände mig ganska länge ;o)
Förövrigt så funkade mitt resetäcke alldeles utmärkt. Vill du se hur det ser ut så scrolla ner några inlägg.

Projekten vi gjorde kommer jag att visa lite senare. Än så länge är de lite hemliga.
En sån här härlig helg kan man leva länge på.

Idag har stora dottern varit på Western-fest hos sin bästis och jag lovade henne att komma dit när jag kom hem från Göteborg.
 Ville att jag skulle fota lite, sen var hon lite mammasjuk.....skönt att man är efterlängtad.


Indianen "Vita molnet"


Här är eldsjälarna som anordnade Westernfesten. Båda döttrarnas klasser var inbjudna till ladan.
Tror dom var 47 barn!!
S var hur nöjd som helst när hon kom hem efter 3 timmars resa tillbaka i tiden med Cowboys & Indianer :o)
Eller som lilltjejen sa: Kajbaj (Cowboy) :o)))

Ha det så gott!

Kram
-ALLMÄNT | |