Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Möbler & Spellbinders

I helgen tog jag tag i min "att göra lista" när det gäller vårt hem. Har länge tänkt måla om div möbler här hemma.
Lite före och efter bilder.


2 Nattduksbord, tidningskorg, 2 vägghyllor, pall och hallbord.


Detta hallbord var jag på väg att slänga för några år sen. Under tiden har den
stått ute bland massa annan bråte. Fattar inte vad jag tänkte med??????????


Färdigmålat.


Äntligen en vit hylla ovanför sängen :o)


Hallbordet lagat och målat.
På plats i vardagsrummet.

Hittade en vas som jag fyllde med pappersblommor.
Jag har använd Spellbinders i olika former från Prickiform.
Stansade ut och fäste på grillpinnar. Stansade även ut några fjärilar som är
fästa med 3D-kuddar.



Jag har även påbörjat att måla vår tv-möbel, avlastningsbord och fönsterbänkar.
Sen väntar ngr dörrar och foder.


Tack för ditt besök.
Kram

-MITT HEM | |
#1 - - L8:

Vilket underbart hallbord!!

Ser på din hylla att du gillar änglar också :)

Har äntligen fått tummen ur och gjort ett slider kort som du visade tidigare. Ungarna älskar det och vill att jag ska "trolla" med fler kort. hihi

Kram

L8

#2 - - sari:

snyggt! Min svägerska (brors tjej) fick fnatt och målade precis ALLT i vitt...S

#3 - - Maggan:

Snyggt som attan!!

#4 - - Agneta N:

Ååå så läckert det blev, skitsnyggt helt enkelt!

Kram Agneta

#5 - - ellinor:

fint blev det också:D

#6 - - Anita:

Jag fick också en sån där "allergi" mot furu för ett par år sedan då vi renoverade här hemma. All furu kastades ut, taken målades om i vitt och möblerna byttes ut till ojad ek eller andra mörkare träslag.

Möblerna du målade om blev jättefina. Gillade ditt gamla hallbord jättemycket, GUD så läcker!

~Anita

#7 - - Jessica:

Blev jättefint Siss! Vitt ska de va!!

Då har du lite arbete framför dig med alla dörrar o foder osv.då.. Jobba på!

Kram!

#8 - - Maries Pysselblogg:

Snyggt! Vi håller också på att måla om möbler till vitt. Söta pappersblommor!

#9 - - Fröken paj:

Det blev väldigt snyggt! Gillar hallbordet och alla fina saker du har på det inkl spegeln. Kul idé med blommorna!

Kram

#10 - - Anna:

Tänk va lite färg kan göra!!!

Superfint!



Kram Anna

#11 - - Helén:

Wow, så snyggt! Jag har inte alls fastnat för den där vita stilen här hemma, men tycker det blir himla snyggt hemma hos andra! :)

#12 - - Diana:

OJ så SNYGGT!!!!!!!!

#13 - - Linda Horn:

Jösses, vad du har varit flitig!!! Jag verkligen HATAR!!!!! att måla! Men så är jag ju inte heller speciellt bra på det.....

#14 - - ElinÅ:

Oj vad snyggt det blev! Tänk vad lite färg kan göra:) Vilket snyggt hallbord!

Kramar

#15 - - ElinÅ:

Oj, skickade kommentaren lite fort, hade ju inte skrivit färdigt:) Vasen med blommorna va ju jättesöt!

#16 - - Nilla:

Jättesnyggt!! Kram Nilla