Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Tips

När jag satt och klippte rent några stämplar så blev det lite spill över, alltså gummispill......då började tankarna, kan man inte göra något med det?
Så jag gjorde 2 stämplar av det. Lite slarvigt, men denna gång bara för att testa lite.



Gummispill & en screwpunch, voila!!

Nu är det snart helg och vad jag hört ska det bli riktigt varmt här i Värmland.
Kanske kan skrämma grannarna lite med att kavla upp byxbenen och blända dom :o))
Kram
-SKAPAT | |
#1 - - Åsa/asamia:

Man kan klippa hjärtan och prickar och sånt också, det gjorde vi ofta för några år sen - och gjorde egna bakgrundspapper med.

#2 - - Diana:

Tjohoo! Jättefint!!!

Jag satt på balkongen igår och svettades, hade långärmat so jag tog av mig när det itne blåste och minsann om det inte blev liiiiite färg på mig! Dock bländade jag också med vita armar....! Sambon tyckte INTE att det var varmt.. Han hade t-shirt, munkjacka OCH värmetröja...!

#3 - - Samara:

Vaaa,men det är ju superhäftigt, ojoj, hur mycket spill har jag inte kastat genom åren.

#4 - - Miss CutiePie:

Så himla smart! Skulle va kul att se hur det ser ut när du stämplat med dem :)

ha en toppen helg!

#5 - - Angelica:

Mäh! Vad smart! Varför har man inte tänkt på det tidigare??



Och jisses vad produktiv du är - här hinner man inte kika in på ett par dagar och vips så har missat flera hundra inlägg (känns det som iaf! ler)

Jättefina kort & hemmgjorda stämplar!



Ha en supertrevlig helg!

Kram / Angelica

#6 - - maria:

Det var ju riktigt smart. Snyggt blev det ju med!

#7 - - Marja:

Men goa vännen du är ju bara bäst!! Jag kan inte säga annat.

Ang bländningen av grannar med benen så räkte de med att jag var barfota i mina lågskor så bländade jag folket på stan, fy vad hemskt, jag fick gå in på Lindex och köpa nylonstrumpor. Får nog bättra på min hudfärg men här har vi såpass långt till grannen att de klarar sig ...ler



Kram i massor och ha en bra helg!!

#8 - - Pysselpetra:

Vilken cool idé!!!

Tack

#9 - - britt:

Hur kreativt som helst! Smart ide´!



Jag har också skrämt mina grannar med de vita benen, de tog husbilen och drog... ;-)



Kram Britt

#10 - - ANNAANNA:

Visst är det kul att göra små saker av de där gummibitarna. Jag har gjort lite småstämplar och ezmonterat också.

#11 - - Helén:

Så fiffigt! Att man aldrig har tänkt på det?! Det blir ju en del spill ibland.