Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Adventskalender

Gjord av 24 st tändsticksaskar.
Klätt med papper från Maja Design





Klicka för att förstora

  



Ha det så bra.
-BILDER | |
#1 - - Ammi:

Men så snyggt, är så avundsjuk på din otroliga fantasi :-)

#2 - - Anki T:

Jättesnyggt - det är en konst jag önskar mig, att komma på riktigt bra ideer som din!

#3 - - Lotta:

Men WOW, vilken ide.....toksnygg!! Jag som bara älskar julen och julkalendrar....önskar jag kunde göra nåt sånt här....

#4 - - Lena:

Verkligen jätte fint!

#5 - - sari:

vilken kanon bra ide!!! Har gjort massa tändsticksaskar till kalender..men aldrig kommit på att sätta ihop dom!! S Tack för tipset!

#6 - - Christina:

Hej



Vad tuff detta skulle man ju vilja göra en

jätte snygga sajer här i bloggen

TAck för att jag fick titta in



Kram Christina / synål

#7 - - Eva-Lena:

Jätte fin!

#8 - - Milla:

Urläckert!!!

#9 - - Sollan:

Jättefin adventskalender! Kikade lite på de andra alstren också, kanonfina!!

#10 - - Alina:

Godagens! Kikar in:) Fin blogg!

#11 - - Elisabeth:

Vilken otroligt häftig adventskalender! En sån måste jag bara försöka göra. Har suttit och tittat ett tag här nu och hittat fler små roliga saker att göra till mina "gåbortgåvor jul"

Hoppas det är ok att jag då länkar till dig i mitt blogginlägg. Hoppas att fler hittar hit för du är ju otroligt kreativ och superduktig.

Din blogg hamnar bland mina favoriter helt klart :-)