Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Mamma-barn träff

Idag höll jag i Pappersarkens första kurs. Det var jättekul och jag tror att det var uppskattat av båda mammorna och döttrarna. Först skulle de göra ett Farsdagskort efter en mall jag gjorde häromdagen.






Och sen skulle de göra ett stair-step-fold kort.




För fler bilder kolla här
-BILDER | |
#1 - - Siv Elin:

Vilka fina kort ni gjorde! Jag var inne på Pappersarken en sväng och tycker det är synd att jag inte kunde ha barnen med mig då. Är säker på att sonen skulle tycka att det vore jättekul med en mamma-barn kurs :)

#2 - - Catrin Andersson (Lillstrumpa):

Vilket fint fars dag-kort du gjort! Finns mallen någonstanns? Blev inspirerad att göra ett sådant då det ju närmar sig fars dag. :)

#3 - - Linda:

Jätteläckert kort!

Tack för inspirationen!