Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Blog Candy

Kom och fira med mig! Bloggen har passerat 10.000 besökare och den 9 oktober firade bloggen 1 år.
Detta firar jag med en utlottning till Er, mina besökare.

Denna ask gjorde jag igår på träffen med hjälp av top score brädan som finns hos Pappersarken.



Papper Maja Design "Mina vänner"
Inger´s textstämplar
Tim Holtz Game spinner
Prickigt band från Pappersarken
TIPS: Har du brads, öljetter mm som inte är i rätt färg, embossa dem till rätt färg.
Jag har gjort det med materialet ovan. T.ex öljetten var lila, game spinnern antikfärgad och bradsen likaså. Nu är de silverfärgade med hjälp av pulver från Ranger.

Denna ask och detta...





...kan du vinna!!

Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar i detta inlägg och länka till blog candyn på din blogg.
Har du ingen blogg, skriv det i inlägget.
Låna gärna bilderna.
Ni har på er till den 28 november kl. 23:59

Många kramar från mig till Er!!

-TÄVLINGAR & VINSTER | |
#1 - - Anonym:

Wow så mycket fint!

Skulle älska att dryga ut mitt scrapping förråd med dessa godbitar :) Tar en lott och länkar samtidigt från min blogg. Kram!

#2 - - Anna:

Jag vill vara med och tävla!=)

Har länkat i högerspaletn på bloggen!

Mvh Anna

#3 - - Petraso:

Jag vill vara med och tävla, så klart!!!!!

Länkar och lånar bilder i kväll!



Ps Annonserna var hellllllllllllllt otroliga!!!!

#4 - - Anki:

WOW underbar ask och underbar blogg och härlig tjej!



Anki

#5 - - Annika G:

Hej!

vilken fin ask .Jag vill gärna vara med och tävla såklart. har ingen blogg.

[email protected]

Annika G

#6 - - Nina:

Hej.

Självklart vill jag vara med om att kunna vinna så här fina saker.

Du har mycket fint i din blogg.



Ha det gott

Kram Nina (Nerica på scrappiz)

#7 - - Elzie:

Vilken snygg ask. Och vem skulle inte vilja vinna något sånt?

Hoppas du har en bra dag.

kram Elzie

#8 - - Tiggy:

Tjusigt! Klart man vill vara med i utlottningen av så fina saker. :)

#9 - - Camilla:

Tar gärna en blogg, underbar fin ask och allt annat godis! Länkar till dig från min blogg!

Vad är det för bräda du använt? Hittar den inte på deras sida.



Kram Milla

#10 - - Anna/Heffaklumpen:

Vad mycket fint du har i din blogg! Självklart vill man ha chansen att vinna i din blogcandy!!



Kramiz Anna/Heffaklumpen

http://heffis.blogg.se

#11 - - Ellen:

O vilket otroligt lyxigt godis-paket! Jag vill naturligtvis vara med i denna utlottning. :-)

#12 - - Shea:

Men självklart vill jag vara med och ha chansen att vinna allt detta härliga! Ska genast länka hit i min blogg.

#13 - - Mickis:

Åh, jag vill vara med...fina grejer =)

Har lagt in länk i min blogg.



//Mickis

#14 - - Titti:

Kanonfin!!! Jag vill gärna vara med!!!

Jag håller precis på att starta upp min blogg..

#15 - - maxell:

Det där var ju så härligt romantiskt och bara för vackert för att motstå. :)

#16 - - Linda (lindopz):

Vad roligt med lite paket. Har länkat nu.

#17 - - Maria R:

Hej, brukar titta in för inspiration - vilket jag tackar mycket för. Har ingen egen blogg men är gärna med på en lott.

#18 - - annelie:

håller tummarna!!!! vilka fina saker!! har ingen blogg men hoppas ändå.

#19 - - petraso:

nu är det länkat !!! håller tummarna1

#20 - - Lisa:

#21 - - Cicci:

Klart att jag vill vara med och tävla.

#22 - - Lisa:

Jaha...det här gick ju sådär. Har ingen blogg men gör ett nytt försök att vinna detta underbara set grejer. Håller tummarna så att de blir blå!!

#23 - - Josefin H:

Åh wow så fint! Du är så duktig :) Tyvärr har jag ingen blogg :(

#24 - - Malin P:

Givetvis vill jag vara med.... Ska genast länka dig på min blogg.

Kram Malin

#25 - - Evelina:

wow så mycket läckert!

#26 - - Betty:

Vilka fina grejor! Är gärna med på utlottningen. Har länkat och lånat bilderna.

/Betty

#27 - - Lina:

Jätte fin ask! Och vilken mumsigt paket med massa med roliga grejor. Jag vill helt klart vara med i utlottningen!

/Lina

#28 - - Anna:

Å sicket paket! Vem vill inte ha d lixom! :)

håller tummarna

Anna

#29 - - karin pg:

saknar blogg, men vill vinna ändå, så jag tar en lott och gör reklam i de pysselforum där jag är med!



kramkram

#30 - - Ulrica:

Jag är gärna med i utlottningen & länken är klar! =)



Håller tummarna! ;)

#31 - - kicki:

Tar gärna en lott och hoppas på stor tur!

#32 - - Bimsan:

Superfin ask. Tar gärna en lott.

#33 - - Elin:

Oj vad fina grejs på din blogg! Och vilket fint palet! Vill gärna vara med i utlottningen, har ingen blogg dock, men ska tipsa alla jag känner om din hemsida!! =)

#34 - - Therese:

Hejsan Jag vill gärna vara med på utlottningen. Jag har ingen blogg,tyvärr. Är inne på din blogg nästan varje dag och kollar alla snygga grejer du pysslar. Har rekomenderat din blogg många gånger sen jag träffade dej i Karlstad på scrapmässan i höst.

Ha det bra

#35 - - Lena Andersson:

Hej



Jag vill vara med och tävla.

#36 - - Lillemor:

Vilket läckert paket man kan vinna , hoppas på tur.

#37 - - lina:

vilket underbart fint kit...hoppas på tur...

#38 - - Marie/bat3:

Oj, oj vad mycket fint! Kalori fritt godis... mums! Jag får hoppas på den STORA TUREN!!!

#39 - - Ann-Louise Karlsson:

Så himla gullig ask. Superfin. Lagom till små hemlisar. Jag hoppas att jag får turen till den med lite kul scrapp.

#40 - - Karen:

Åh vilken söt ask! Tar såklart en lott och hoppas på tur. Välkommen in till mig!

#41 - - Siv Elin:

Åh vad mycket vackert! dreglar

Hoppas att jag har tur nu

#42 - - Eva G:

Denna blogg har blivit min nya favorit. Så mycket fint och så mycket inspiration. Vill naturligtvis också ha en lott och hoppas på att turen är på min sida :-)

#43 - - Anne B.:

Är gärna med i tävlingen. Grattis till antalet besökare!



Har ingen blogg.

#44 - - Lotta:

Klart jag vill vara med och länkar från min blogg

Kram Lotta

#45 - - AnnaJo:

Jag vill gärna vara med i utlottningen trots att jag ingen blogg har..... Håller tummarna!

#46 - - Scrapmom:

Underbar ask, och vilket härligt bloggcandy! Länkar från bloggen med en gång :-)

#47 - - Jessica:

Vilken underbar ask och vilket fint "candy".

Har ingen egen blogg men vill gärna vara med ändå:

#48 - - Anette Lindberg:

Hej jag vill oxå vara med på utlottningen,jag har ingen blogg.

#49 - - Cecilia/Fin_Honey:

Mums detta lilla paket skulle man inte säga nej till :) super fina saker..

#50 - - Benita:

Jag är jättegärna med i tävlingen! :-) Ska länka också! Kram Benita

#51 - - Susanne:

Klart man vill va´ me och ha chansen att vinna så här underbara saker och asken är helt enkelt bedårande!!! Har länkat hit inne hos mig. :-)

#52 - - Linda:

Hej! Gillar ditt kort med "ett år äldre" Kanon kul lösning på kortet!

Och själv klart vill man ju vara med att tävla =)

Ha en toppen dag!

/linda

#53 - - Nanna:

Jag har ingen blogg men vill delta i utlottningen ändå!

#54 - - Rebecka:

Vilken fin vinst! Klart att jag vill vara med och tävla och jag har såklart också länkat på min blogg! :)

#55 - - Sara - SaGam:

Är här och kikar titt som tätt! Tar gärna en lott och firar med dig!

#56 - - Isabell:

Vilket fint pris! Det skulle inte sitta helt fel ;) Här har jag länkat till tävlingen; http://isabellasp.blogg.se/pysselblogg/2008/november/vinn-blog-candy.html

#57 - - Nettan:

Är gärna med och tävlar och har länkat i vänstermenyn. http://abvl.blogg.se

#58 - - Rullfia / Fia:

jag vill gärna vara med & ha en chans jag har länkat till dig

#59 - - Tilda:

Hoppas på en chans även om jag inte har en blogg :)

#60 - - Addis:

Åh så fint! Jag är gräna med och tävlar! Har länkat i högerspalten på vår blogg!



Mvh

/Addis

#61 - - Malin/ Malo:

Superfint pris. Klar man vill vara med att tävla. Har länkat till min blogg.

#62 - - Sofie:

Vilken mysig blogg du har! Är gärna med och tävlar om pysselasken, och länkar självklart till tävlingen från min sida!

#63 - - Martina:

Jag vill vara med och tävla!

Har tyvärr ingen blogg :-(

#64 - - Rosa:

Jättetjusig ask, inte helt fel att vinna. klart man vill vara med.

#65 - - Kattis:

Vilken superinspiration jag fick utav din blogg =) Självklart vill jag vara med och testa lyckan =) har länkat till dig här: 24.html" rel="nofollow">http://cat-women-nr1.blogspot.com/2008/11/blogcandy24.html

Kolla gärna in hos mig...=)

#66 - - Ann-Sofie:

Det vore kul att få vinna.

Fina saker du har altrat// Ann-Sofie

#67 - - Liz:

Din sida får en att vilja pyssla. Hoppas på vinst , kan kanske få ihop nåt,och ge asken till mig själv i julklapp.

Du har en länk sida hos mig.

Kram från Malmberget :)

#68 - - Therese:

Oj oj vad mycket fint du lottar ut. Hoppas på tur.

#69 - - Therese:

Oj oj vad mycket fint du lottar ut. Hoppas på tur.

#70 - - Lotta:

Hej,

hittade hit från pyssel och trams.Vill gärna vara med om att tävla. Dottern skulle bli jätteglad om vi vann. Länkar.

Hälsn. Lotta

#71 - - Anneliten:

Hej! vilket härligt godis!! Har ingen egen blogg, men vill gärna vara med ändå!



kram Anneli

#72 - - Michaela:

Jag vill gärna tävla om de roliga sakerna, har ingen blogg :-(

#73 - - Nygammalt:

Hallå där.

Så mycket fina pysselsaker vill man ju vara med och tävla om. Vad fint du har gjort!

Kram.

#74 - - Helén:

hejhej.. är gärna me å tävlar.. fina saker.

Hoppas på vinnartur.. länkar såklart.. kram Helén.

#75 - - Eva:

Vilken fin vinst du delar ut. Klart man vill vara med. Länkar hit.

Kram

#76 - - Lena b e:

Så mycket fint det fanns att se här!! En sån fin ask vill jag gärna vinna!! Jag prövar lyckan trots att jag inte har någon blogg.

#77 - - Susanne:

Hejsan! Hitta hit genom en länk från en annan blogg,...själv har jag dessvärre ingen! Skulle såååå jättegärna vilja ha tur i denna utlottning och vinna detta pysselpaket. Vill också börja pyssla!

#78 - - Anita:

Har ingen blogg men vill gärna vara med och tävla ändå!

#79 - - Christl:

Vilken härlig utlottning! Det är bara att hoppas på tur! :-)

#80 - - Annie ~ Annalunda:

Vilken mysig blogg du har! Inspirerad blir jag!!!



Vill gärna vara med och tävla - Kram Annie



Ps: Titta in till mig - utlottning på G!!!

#81 - - Jessica:

Vilka fina saker du har gjort och vad kul att man kan vinna en så vacker ask + allt innehåll. Skulle passa bra, då jag precis börjat scrappa och behöver fylla på förådet. =0)



kram Jessica

#82 - - Mia:

Wow, kan man vinna allt det där? Då vill ju jag också vara med. Kul att ha hittat din blogg också. Länkar till dig på min.



Kram Mia

#83 - - Lotte:

Ååå, detta paket kanske äntligen skulle få mig att få "tummen ur" och börja med scrapbooking som jag tänkt på så många år. Länkar självklart från min sida.

#84 - - Hanna:

Jag vill gärna vinna alla himla bra & fina saker...! Har ingen blogg, men om jag haft hade jag definitivt länkat och gjort massor av reklam för alla fina saker du gjort & gör!

#85 - - Heléne /lillakez:

Du gör så fina saker, otrolig inspiration. Vill jättegärna vinna, så jag drar en lott...

Har tyvärr ej blivit med blogg ännu.

Kram

#86 - - Tårtsmulan:

Vilket underbart paket :)

Jag vill gärna vara med och tävla och länkar till dig på min blogg.



kram!

#87 - - Jessica:

Hej, vilka fina saker du gör!!!! Vill gärna va med och tävla om detta järliga paket. Länkar på min sida:-)

#88 - - Marja:

Jag hinner sicken tur, klart att jag vill va med

Kram på dig vännen!!



Marja

#89 - - Kristina:

Jag vill gärna vara med!

#90 - - lillis70:

Skyndar in i den här inspirerande bloggen och hoppas samtidigt på tur!!!

#91 - - Lisen:

Självklart vill jag vara med och vinna scrap-prylar, nybörjare som jag är tittar jag gärna in på din sida för inspiration. Tyvärr har jag ingen egen blogg att lägga till dig på.

Keep up the good work

#92 - - Susanne:

Jag vill också vara med! Vad duktig du är, jättefina och inspirerande!

#93 - - Annethe Andersson:

Hejsan



Brukar titta in på din sida några gånger i veckan för att få inspiration, och det får jag!! Har ingen egen blogg men har muntligen berättat om din sida för mina vänner.



V.H Annethe

#94 - - Sussi:

Självklart så vill jag vara med , i sista stund :)

Länkar