Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Blandat

Igår var jag hemma hos Jolin på Me&I party. Beställde dessa plagg till lillstumpan.

zooklänning prickiga tajts singoalla frotté

När jag kom hem så gjorde jag detta beställningkort. Gillar verkligen funktionen med den snurrande fjärilen



Jag berättade häromdagen att jag skulle visa lite nya stämplar från Åsa

Här är 3 skisser







Sen bad jag henne måla en rund och go tjej till mig som jag kunde färglägga
Tyckte att hon kunde kalla henne för Tesagumman eftersom jag tycker den påminner så mycket om mig *fniss*

Här har jag målat samma stämpel i 3 olika utföranden.











Design: Åsa Lyrstrand

 Visst är dom alldeles underbara?

Och de är inte de enda hon har gjort. Det finns massor med olika figurer. Änglar, drakar, tomtar, barn och tjocka tanter.
Om det är någon som är intresserad av att beställa hennes stämplar så hör av Er till mig. Lägg en kommentar under inlägget. Jag ska fota fler av hennes stämplar och lägga upp här på sidan snart.

Trevlig helg! Kram från mig.

-KORT | |
#1 - - eldh:

Åsas stämplar är ju ljuvliga!!! Vad snygg Tesagumman blev, lika snygg som originalet! :) Ses på måndag! / Elin

#2 - - cissi:

Så fina! :) ja rosa passar helt klart mig! Jag kommer inte släppa den där datorn ifrån mig i första taget! :) ha en trevlig helg! :)

#3 - - Jessica:

Ha! Vilka sköna stämplar o figurer! Ha en skön helg i värmen!

#4 - - VeronikaP:

Dessa är fantastiskt fina!!

#5 - - MIAPUH:

Ja jätteläckra stämplar :) vart köper man dem?

#6 - - Annika:

Vilka härliga stämplar!!!

#7 - - Helen Englund:

Underbara stämplar !!!jag fick mig ett gott skratt å insåg ganska fort att det är ju så en annan skulle eller faktiskt ser ut i bikini...Så jag är intresserad av dessa puddingar i bikini , hi hi..



Kramen Helen

#8 - - Helen Englund:

Underbara stämplar !!!jag fick mig ett gott skratt å insåg ganska fort att det är ju så en annan skulle eller faktiskt ser ut i bikini...Så jag är intresserad av dessa puddingar i bikini , hi hi..



Kramen Helen

#9 - - Anna-Lena:

Underbara "tjejer", visa så många Du kan här, klart intressant!

#10 - - Teres:

Å så fina! Känner igen mej själv mycket väl i dessa bilder. Är intresserad av tesagumman i baddräkt/bikini + tjejen underparasoll av de du visat än så länge. Men vill se mycket mera!!!

#11 - - Carolina/Carolina1979:

Underbara stämplar - vill se MERA!

#12 - - Evelina:

Urfina stämplar! Precis som kvinnor ska se ut! :D



(och ja, jag är också intresserad av att köpa)

#13 - - Simone:

mysiga stämplar

skulle gärna vilja se fler, och köpa om det går

#14 - - Gunilla:

Vilka jättehäftiga stämplar. Dom är jag intresserad av! :)

#15 - - tris:

Japp! Helt underbara - jag skulle gärna investera i ett par, tre, fyra, fem...

#16 - - Lotta/ FruH:

Japp, helt klart skulle några hitta hem till mej med! Så läckra och igenkännande.....

Kram,

Lotta/ FruH

#17 - - ulrica:

Hallå hallå här också :).

jag skrev ju i scrappisinlägget att jag tokgillade dom här.. så jag vill väldigt gärna ha mer info om vilka stämplar som finns.. och gärna vääääldigt omgående :)).. vill gärna ha dom redan igår fniss.



Kram Ulrica

#18 - - petraso:

bikini bruden gillar jag..... vill gärna ha mer info om att köpa......



pm mig på scrappiz

#19 - - Sussig:

Ja, dom är helt fantastiska.

#20 - - lenislenis:

Härliga stämplar! Jag är helt klart intresserad av att veta mer!

#21 - - Johanna:

Har produktionen av dessa badbrudar kommit igång än? Gävlestämplar har både bra priser å snabb service. Tjata lite på Åsa nu och återkom så fort de finns att köpa.



// Johanna

#22 - - veronica:

åhhh vart kan man köpa hennes stämplar?? :)