Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Tävling

Det var så kul med tävlingen jag hade sist så jag fortsätter med en till.

Denna gång är det ett väggcitat jag lottar ut bland Er som lämnar en kommentar i detta inlägg och samtidigt
länkar till tävlingen i din blogg. Har du ingen blogg, skriv det i inlägget.

Låna gärna bilden
Och citatet är det samma som jag har på bloggen
CARPE DIEM
-fånga dagen



Alfabetet heter Abigale och bokstäverna är 9 cm höga.
De är i självhäftande vinyl och fäster på de flesta underlag utan att lämna spår om du vill ta bort dom.

Ni har på er till den 19 december kl. 23:59

Många kramar från mig till Er!


-TÄVLINGAR & VINSTER | |
#1 - - MariaT:

Åhh, jag vill gärna vara med på en chans att vinna ditt fina väggcitat, min blogg heter Carpe Diem så det skulle passa så bra här hemma hos oss.

#2 - - Hanna:

Jag har ju ingen blogg; men är gärna med och tävlar ändå! Detta var superfint; älskar de bokstäverna. God Jul!

#3 - - Anna:

Jag vill absolut vara med och tävla!=)

Länkar självklart på min blogg!

Mvh Anna

#4 - - Kattis:

SNYGGT! Skulle passa fint hemma hos oss, håller tummarna och länkar till dig i min blogg!

Kramiz

#5 - - Jessica:

Hej siss! Fina väggord, länkar såklart till tävligen i min blogg! Kram

#6 - - ronjabus/Anna:

Kul! Jag tar en lott och håller tummarna!

#7 - - Elina:

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla!

#8 - - Betty:

Så snyggt! Tar gärna chansen i din utlottning.

Kilar iväg direkt och länkar....

#9 - - Lillemor:

Jag är gärna med i utlottningen av "carpe diem" det är så tänkvärda ord.

#10 - - Tilda:

Skulle bli super när vi fått tapetserat om nerevåningen under jul. Vet precis var den skulle vara om den hamnade hemma hos mig :)

#11 - - Lotta:

Måste ju vara med och ta en lott och givetvis så länkar jag

Kram Lotta

#12 - - Jojo:

Hej hopp!



Har länkat och håller tummarna för min del!!!



=)

Kram Jojo

#13 - - Nathalie:

Så snyggt, tar en lott och länkar!!

#14 - - Liz:

Den här dagen behöver jag defenitivt fånga så du har en länk sida hos mig.

Kram och godnatt från Malmberget :)

#15 - - Lena Löfgren:

En sån här chans får man inte missa. Självklart nyper jag en lott. Länkar dig i min blogg:)

#16 - - Mia Lindkvist:

Vill gärna ta en lott, har dock ingen blogg (än så länge)... Du har gett mej såå mycket inspration genom din blogg... Ha en underbar jul... /Mia

#17 - - jennie:

Hej hej! Kompis till Jessica här, såg att hon länkat hit och absolut ska jag länka vdare i min blogg så jag kan va med i lottningen =)

Ha en bra dag!

#18 - - Maria:

Hej ! Vill också vara med ! :o)

Ha det bra

#19 - - Mari i Marieholm:

Jag är gärna med och tävlar och har länkat :)



Kram Mari i Marieholm

#20 - - erika:

Länkat och vill vinna

#21 - - Saga:

http://sagapaga.blogg.se/2008/december/carpe-diem.html



Jag är mer än gärna med i tävlingen och skickar även med en direktlänk! :)

#22 - - Giulia:

ååh, jag älskar latin !!

Ska försöka komma in i en latin kurs på Stockholms universitet nästa år :D



vore underbart att ha det på väggen !!!



http://giuly.blogg.se/2008/december/carpe-diem-vaggcitat.html

#23 - - Josefin:

Jag vill vara med (=



men jag har ingen blogg :/

#24 - - Kajsa:

Dessa skulle passa perfekt på mina kala väggar!

#25 - - Linda:

Åh jag är med, dessa bokstäver Care Diem skulle då sitta i min nyrenoverade hall! Carpe Diem är det motto jag lever & lär efter, mitt favorit uttryck.

Så jag håller tummarna huuur hårt som helst=)

#26 - - Anneliten:

Jag är gärna med! Verkligen jättefina bokstäver. tacl för en kul blogg med!



God Jul!

#27 - - Olelsi:

Ohh jag vill gärna vinna, länk om tävlingen här nedan:

http://olelsi.blogg.se/2008/december/tavla-senast-den-1912-om-dessa-vackra-ord.html



Kram Nettan i Hälsingland

#28 - - Jenny:

jag är med :D

http://zipzo.blogg.se/2008/december/entry-25056426.html#comment

#29 - - Mari:

Jag har ingen blogg men hoppas det går bra ändå! Jag är med :D

#30 - - Britt:

hej! de skulle passa perfekt på min nya "kyrkbänk"!



jag länkar såklart.

#31 - - Lotta:

Ett underbart citat - klart jag skulle vilja vara med.

Något som skulle passa hemma när man går i väntans tider (ca 5 veckor kvar) och som bör tänkas på även efteråt...

Länkar till tävlingen i min blogg.

#32 - - Daniela/Neliz:

Åh vad fint! Det skulle passa sååå fint i vårat sovrum här hemma :D Pricken över i:t utan tvekan!

#33 - - Berit Borg:

Har ingen blogg men vill gärna vara med att vinna ditt fina väggcitat.

#34 - - Hanna Persson:

Givetvis vill jag vara med och tävla om detta väggcitat. Hade varit fint att ha i vårt nya hus när vi renoverat hallen, eller pysselrummet, eller.... Ja, jag har mänga tänkbara platser till något så fint!

#35 - - Christine:

Vill definitivt vara med i den här utlottningen! Citatet hade passat perfekt här hos oss!

Rusar genast hem till min blogg o berättar om din tävling!

Håller tummarna o hoppas på tur!

#36 - - Ulrica:

Jag vill oxå vara med och tävla. Länkar givetvis.

#37 - - Camilla på Trädgårdsliv & Design:

Vill jätte gärna vara med och tävla !!! Har givetvis länkat och lånat bild!



Kram Camilla

#38 - - Elin Broadhall:

Ska jag någon gång vinna så ska det vara idag..."plötsligt händer det" hände i julruschen så jag tror på tur just idag. Har ingen blogg att länka till, men funderar på att starta upp det nya året med en alldeles egen blogg.



God jul!

/Elin

#39 - - Mien:

Vad snyggt citatet var! Skulle passa perfekt i min hall.



/Mien

#40 - - sara:

åh vad snyggt det var :)

#41 - - christina:

Hej kul att "halka" in hos dig. Jag gillar så mycket uttrycket carpe diem, det säger verkligen något. Jag har ingen blogg ännu.

God Jul Christina

#42 - - Petra:

Hej

oh va fina! Skulle gärna vilja ha dem på väggen.I hallen så man får en tankeställare innan man går ut.



jag har tyvärr ingen blogg

#43 - - Caroline Carlsson:

God Jul,

Halkade in här på din underbara blogg genom Scrappiz. Kommer fortsätta titta in här för att få inspiration från dina fina alster du skapar.



Tyvärr har jag ingen blogg...men håller tummarna att jag vinner ändå.



Julkramar

Caroline "1russin"

#44 - - Maggan "svägerskan":

Fånga dagen?! Det behöver ju inte betyda att man måste fånga alla dagar. Utan bara den där speciella dagen, dagen med stort D. Alltså Fånga Dagen!

God Jul!!!

Stor Julekram från Svägerskan (Maggan)

#45 - - Sara.:

hoppas du får en bra dag!

#46 - - Sara.:

hoppas du får en bra dag!

#47 - - Alice:

Jag har länkat och är med!!!

#48 - - Härligheter enligt Erika:

Jag är med! Här är länken.

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.6235886

Ha det gott!

Erika

#49 - - Sandra:

Hej. jag råkade halka in på din blogg och tycker att detta var en toppensak till min nya lägenhet!

#50 - - Stefan W:

Läs mitt nya inlägg som handlar om VATTEN! Du kommer nog lära dig massor av saker du inte visste!

#51 - - Annas tävlingsblogg:

jag är med och tävlar



http://molnboanna.blogg.se/2008/december/vaggord-1.html

#52 - - Emma:

Slänger in en kommentar :)

Håller tummarna :)

#53 - - Emma:

Länkar såklrt och här är länken

http://emmajuli.blogg.se/2008/december/tavling-om-vaggcitat.html



Julekram Emma

#54 - - Linda m. 4 barn:

noll chans att vinna ser jag men jag provar ändå.



har länkat på min sida:



http://tolovisa.blogg.se/2008/december/jag-vill-vinna-1.html#comment

#55 - - Sabina:

Jag är med :) men jag har ingen blogg :(

[email protected]