Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Snabbt julkort

Jag känner att jag inte kan lägga ner hur mycket tid som helst med julkorten så det gäller att släppa taget lite och nöja sig med att less is more ibland.
Papper och stämpel från Inkido.
Embossat stämpeln med guldembossingpulver från Pappersarken.
Glitterstenar från Prickiform
Här ser ni att jag inte kan överge rosa ens på ett julkort ;o)
Ser att fotot blev lite snett. Sorry!!


-BILDER | |
#1 - - VeronikaP:

Åh, vad fint det blev!! "Less is more" stämmer, du har lyckats förträffligt!



Hoppas att vi ses på onsdag. Jag är hemma dunderförkyld och önskar att jag blir frisk innan träffen!

#2 - - Catrin Andersson (Lillstrumpa):

Jättefint kort du gjort! Jag tycker uttrycket "Less is more" verkligen stämmer.

#3 - - Marie:

Supersnyggt kort! Måste berätta att jag och min kollega hade underhållning inne på pysslingen härom dagen. En viss lite tjej sjöng Mamma Mia för oss och berättade att hon och mamma hade tittat på filmen. Riktig showtjej :)



Hoppas du har haft en mysig andra advent - snart är julen här :) Ha det bra!

#4 - - Anne/anneh:

Jättesnyggt! Tack för besöket hos mig =0)

#5 - - ulrika_m:

Sant, sant, stilrent är snyggt. Du har verkligen lyckats med detta! (Och jag tycker fortfarande att rosa är väldigt juligt).



(Hade hoppats få se dig på träffen i morgon, men jag måste flyga över Östersjön på möte några dagar så det blev inget av med det. snyft Men vi ses snart igen!)

#6 - - Nina:

Najs kort, stilrent och fint :)