Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Nytt..

Hej!

Har många olika projekt på gång:
Kort till en nyfödd, en 50-åring och min sambo som fyller år på Lördag.
Även Lilla L fyller år på Lördag så det blir fullt upp.

Jag ska även hinna med en klassträff på Lördag kväll.

Jag håller på att scrappa en present till L, så den får ni se efter helgen.


Här kommer kortet t L:
Vet att hans mamma kikar in här ibland, men det är ju inte hon som ska få kortet :-)
Stämplat på OH-plast.

   

Vet inte vart jag fick galgen ifrån, men scrappat den har jag iaf gjort:-)

image245

Igår lekte jag lite med Tim Holtz fragments.
Ett smycke i bästa USA-stil fick det bli.
Har fäst papper på baksidan av brickan och
borrat hål och fäst ringar emellan.
image246

-BILDER | |
#1 - - Jolin:

Hej!
Ja, jag har stämplat dog tags annars, men så kom jag på att jag köpte en sån bricka på panduro för längesen (efter att jag såg dina smycken :-D), så då prövade jag att stämpla på den oxå!
Lite smygreklam får det bli...!
Känns som jag knep din idé lite...hoppas det var OK?! Kram J

#2 - - Petra/Paradise:

Vilka finfina grejer du gjort!! ett härligt kort! Å vilken söt galge!! *hihi* vilken idé!! ;)
Halsbandet var även det kalasfint!! =D
Tack för din gratulation och de söta orden om kortet!! *glad* =D
Stor kram Petra