Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Trio i kort

 
 
I mitt senaste DT-paket fick jag en av de nya 3D embossingfoldrarna från Spellbinders. Den har endast tryck på insidan och du kan ta isär foldern för att kunna placera den vart du vill på ditt papper.
En textstämpel från Inkadinkado tillsammans med alfabetsstickers från Basic Grey.

Här är ytterligare en ny Spellbindersdie. Jag använde alla ramar i paketet och
monterade dom på varann med 3D tejp. När det gäller så här detaljerade motiv så är ett tips att använda dig av bakplåtspapper mellan din dies och pappret. När du sen kört igenom din dies så ska du vrida den 45 grader och köra igenom den en gång till. Då lossnar motivet mycket lättare och du undviker att motivet går sönder.

Textstämpel och ros från Prima.
Ytterligare nysläppta dies. En ram och en kantdies.
Fullständig materillista finner du hos Hobbyworld.
 
Sen visade jag även Jutevävs vimpeln som jag redan visat er här på bloggen.
Fullständig materiallista finner du hos Hobbyworld.
 
Önskar er en fin lördag.
 
Kram
, -DEKORATIONER, -KORT, -SKAPAT | |
#1 - - Brittis:

Tack för ett bra tips och för att du visar dina fina kort. Jag gör ju bara kort, gillar det så mycket.Gjorde ett bikinikort igår, vet inte om det är ditt tips. Jag tor det, men roligt var det. Ha det fint! Kramen Brittis

#2 - - Anna:

Wow vilka snygga kort!! Vimpeln går inte av för hackor den heller!!

Vinterkramen Anna

Svar: Vad snäll du är. *Glad*Kram Tesa
Therese