Totalt antal besökare sedan 2007-10-09:
Antal besökare idag:
Antal besökare denna månad:

Utställning hos Unna dej

Jag fick frågan av Evalena om jag ville vara med på en utställning med mina Mixed Media tavlor hos henne på Unna Dej.
Först tänkte jag att lilla jag kan väl inte ställa ut mina tavlor. Vem skulle vilja ha dom? Och att ställa ut mina alster tillsammans med mer kända konstnärer.....nä, det går ju inte. Glad att jag har vänner som övertalar mig att jag kan. Så efter några dagars övervägande så tackade jag ja till erbjudandet och snart är det inlämning. Då kommer mina tavlor att hänga där till försäljning:) 
Det som är lite annorlunda än vanliga vernissage är att man kan köpa med sig direkt från utställningen. Det fylls hela tiden på med nya tavlor så fort en har försvunnit.
 
Önska mig lycka till!
Kram
-BILDER | |
#1 - - Ywonne:

LYCKA TILL
Det kommer att gå jättebra !!!!!


Svar: Tack, jag har precis varit och lämnat in tavlorna. Nu får vi se hur det går. Det gör faktiskt inget att få tillbaka dom, för jag blir så fäst vid vissa av tavlorna. De får gärna hänga på väggen här hemma:) Kram Tesa
Therese

#2 - - Stina / Allra Helst:

Oj, vad kul! Nåt sånt skulle jag vilja vara med på någon gång. :-) Hur många lämnade du in? Vet du om någon blivit såld? :-)
Kram!

Svar: Jag lämnade in ca 10 st. Vet inte om någon blivit såld. Jag är så fäst vid dom så om dom kommer tillbaka hem gör inte det så mycket det heller:) De ska ju hänga där hela nov och dec så vi får se hur det går.Kram Tesa
Therese